Läkarsamtal och frihet.

FREEDOM!!! Jag har fått åka iväg och handla!!! Ni anar verkligen inte. Få ANDAS! I typ en halvtimme hehehe men det var välbehövligt. Läkaren ringde också medan jag var iväg.

...ja alltså den kanonbra och gulliga tjejen jag fick träffa på Vårdcentralen då för två veckor sen eller vad det är nu. Jag har för lågt blodvärde så hon skriver recept på järntabletter så måste jag kolla igen om ett tag. Hon skickar även en remiss till kirurgen för det eventuella bråcket. Bra med läkare som inte chansar och även tar smågrejer på allvar, det känns tryggt. Det har Elmer också haft tur med (nästan nästan alltid iallafall).

Fatta! Om en timme kommer barnens pappa och hämtar dem! Då ska jag iväg! GUD vad jag ska iväg! Måste bara ut och åka, ska gå och sola också och bara känna efter att jag lever. Få luft och SOL (både ute och i kärringgrillen alltså haha).

Hej livet, tycker om dig ibland! :-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du får en bra helg efter denna jobbiga vecka du har haft!



Kram!

2011-04-08 @ 16:15:41
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart brukar Victor vara när du går ut? :)

2011-04-08 @ 16:24:37
Postat av: thile

Livet KAN være underbart, lille vennen:) Ha en fin helg. Mys!

2011-04-08 @ 16:30:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback