Ska testa Pampers genom Buzzador :-)

Jag har blivit uttagen i Buzzadors kampanj med Pampers Active Fit :-)



Buzzador söker även fler föräldrar för kommande kampanjer så passa på nu att anmäla dig :-)



***

Vad är Buzzador?

Så här står det om Buzzador på hemsidan:
 


"Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det."


Om du använder den här länken så blir det jag som rekryterar dig och det skulle göra mig glad såklart :-)  https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Beckah82

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Såg precis att jag med får testa dom :) Ska bli så kul för vi använder bara Libero här hemma annars.

2010-09-11 @ 01:12:20
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har ochså blivit uttagen. Hur gör du när du får hem grejer? Som nu tex med blöjorna, delar du ut lite blöjor till vänner o ber dem berätta vad de tycker? (Omk de nu har småbarn förstås hahaha), lite otrevligt om de själva provar kanske. Med andra ord, hur allvarligt "buzzar" du? Jag buzzar just nu DRIKKI o det är inte många jag kan be prova..

2010-09-11 @ 14:04:37
Postat av: Trollis

Jag får bara trista erbjudanden =(

2010-09-18 @ 17:59:32
URL: http://www.thinki.se/wp


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback