20:00 SVT1 MISSA INTE!

Det här borde ligga i ALLAS intresse att se!

Kl 20:00 på SVT1 sänds duellen - Reinfeldt och Sahlin möts och får svara på de viktiga frågorna inför valet.

Du kanske blir förvånad? Överraskad? Kanske är den färg du håller på helt fel? MÅSTE ses! Ska man rösta tycker jag man har en skyldighet att hålla sig något så när "påläst" och det här är en väldigt bra chans att få lite bättre koll. jag tycker det är rent pinsamt med alla som går och röstar utan att veta vad de två olika sidorna står för! Att lyssna vad mamma och pappa säger, vad jobbarkompisarna säger eller hur snacket går i bekanskapskretsen är INTE att ha koll! Man får INTE fram fakta och sanning på det viset! Skaffa dig en EGEN uppfattning genom att verkligen ta reda på vad de olika sidorna vill, vad de lovar, vad de inte kan svara på osv.

Så nu förväntar jag mig att alla som läser detta tittar på duellen ;-)



Kommentarer
Postat av: Fia

Mona Sahlin ägde!!!!

2010-09-13 @ 10:23:52
Postat av: Carola

Det enda Mona Sahlin äger är kunskapen om hur man hånler.

2010-09-13 @ 16:29:18
URL: http://barbamamas.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback