Med i tidningen Mama

Jag är med i Mama för andra (eller tredje?) gången :-) fast denna gång bara en liten pytteruta hehe. Det roliga här är ju att min kompis Johanna också är med :-D





Själva reportaget är skrivet av Författaren/frilansjournalisten Caroline Engvall och handlar om det nu mera vanligt förekommande familjemys-skrytet på Facebook! Kul reportage :-) Köp tidningen och läs!

**

Bara MÅSTE visa detta också HAHAHA
Några sidor längre bak i samma tidning hittade jag ett reportage riktat till MIG personligen ;-) Mouahaha


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej Becka!



Jag brukar inte göra "reklam" (eller jo - men bara inne hos mig själv), men gör det nu av en bra anledning.



Jag har skrivit ett inlägg idag om RS-virus och tänkte att du kanske vill vara med att sprida vetskapen om viruset till andra som har småttingar att värna om och se till att de inte blir sjuka i vinter?



Det är många föräldrar som aldrig hört talas om viruset och man ska så klart inte isolera sig, men man kan ha det i bakhuvudet när man vistas bland många människor med sina små prinsar eller prinsessor?



http://spindeltjejen.wordpress.com/2010/10/28/smabarnsforaldrar-se-hit/



Kram Caroline

2010-10-28 @ 18:23:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Jennie edinge

Jag såg artiklen och tyckte att jag kände igen Johanna bebis, men kunde inte komma ihåg vart ifrån.. Så tack för ledtråden:-)

2010-10-28 @ 19:09:43
Postat av: Tina

Hi, kul att ni fick vara med i tidningen. Jag köper inte tidningen själv, jag bojkottade den efter reportaget om vilket supermorsa Linda Rosing var.



Men, detta handlar om er. Jag läser vad som händer med Elmer, kollar bloggen varje dag.

Jag håller båda mina tummar för att det ska gå så bra som det bara kan för den lille charmören.

2010-10-28 @ 19:26:44
Postat av: Linda

den där bilartikeln måste jag läsa... har fått nån form av panik-ångest när jag kör bil =/ vågar inte köra längre än en radie på ca 3 mil... =(

2010-10-28 @ 20:32:30
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh va kul, har den kommit nu :)



Usch, vi borde verkligen ses snart! Varit mycket att stå i för oss båda två nu. Vi får bestämma något när våran flytt är över och du inte har några hägrande läkarbesök eller prov :)

Kram

2010-10-28 @ 22:18:53
URL: http://www,johannasalex.blogg.se/
Postat av: Linda

Det reportaget skulle lika gärna kunna vara skrivet till mig.

Jag tog mitt körkort i ren protest mot alla som inte trodde att jag kunde. Jag HATAR att köra bil, jag är sååå livrädd.

Måste nog köpa tidningen och titta vad som står.. :)

2010-10-28 @ 22:42:05
URL: http://www.deaduntildark.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback