Skriv skit om andras barn - få fler bloggbesök!

Tur att jag inte äter frukost för då hade den kommit upp igen när jag besökte Emmas blogg...

Hon ser inget fel alls i att hon skrivit att Elmer är groteskt ful och att han ska dö. Hon tycker att det är helt okej. Det enda hon ser i allt detta är att hon fått grymt mycket fler besökare. Hon låter hälsa att hon tackar och att hon tyckte att det var ett genidrag i princip.

Emma, det är folk som går in i din blogg för att de tycker att du är en VIDRIG person, de går in bara för att se hur en så sjuk människa ser ut, för att få ett ansikte. De går in och äcklas av dig. Sen går de ut igen och kommer aldrig mer komma tillbaka.

Detta är INTE att öka sitt läsarantal, om du trodde det.

Du har skrivit innan att du vill ha en större blogg för att få sponsring av företag och få "testa saker" som Beckahbitch får göra bla blabla. Lilla VÄN, inget företag vill förknippas med dig. En sjuk människa som sitter och njuter och tror att det är okej att skriva att en oskyldig bebis ska dö bara för att öka sitt besöksantal EN enda dag.
Visst, i några dagar kommer besöksräknaren att vara en aning högre än vanligt men INGEN bryr sig om dig och ditt lilla liv och kassa blogg de kikar in för att de ogillar dig.

Men du tar ju bort alla negativa kommentarer.

Försök tänka hur det hade varit om det var tvärt om (OM det nu är möjligt för dig med tanke på din bristande empatiska förmåga). Tänk om jag skrivit att Eddie var groteskt ful och att han är en cancerunge som ska dö.

Du kom in och skrev en hånskrattande kommentar om min polisanmälan och frågade vad jag vill ha ut av den, pengar eller? men snälla du! Vi bor i Sverige, inte i USA. Jag är inte ute efter ett öre, jag är ute efter att du ska förstå att det du gjort är fel, olagligt och dessutom så pass allvarligt att en polisanmälan i det här fallet FAKTISKT kommer att leda någonstans. Jag är ute efter att du ska bestraffas enlig lagen för det brott du begått. Rättvisa för Elmers skull. Lilla lilla Elmer som inte gjort dig någonting.

Om du avskyr MIG (varför? jag har hjälp dig massor och enbart varit snäll och hjälpsam och försökt stötta dig när BVC gett galna råd osv) så får du ju ge dig på MIG inte Elmer, fattar du verkligen inte skillnaden?

Om du hatar mig så är det ju mer logiskt att du skriver att jag är en ful fet kossa eller what ever. Du kan ju för fan inte ge dig på Elmer! vad har HAN gjort? Nu har jag frågat det 10 gånger men du svarar inte utan sitter bara och njuter åt att din besöksräknare stiger.

Sjuk sjuk sjuk. Ring psyket och be om att få bli inlagd lilla du.


****

Du tar ju bort kommentarerna i din blogg så jag lägger min kommentar här:

Du har aldrig fått någon skit av mig Emma. Däremot så frågade du en gång vad vi läsare tyckte om din nya bloggdesign och eftersom du frågade så svarade jag ärligt att jag tyckte att headern var dåligt gjord.

En annan gång lurade din BVC-tant i dig att du skulle sluta med ersättning och ge välling istället när Eddie var 5 månader och då skrev jag att detta är fel och att din BVC-tant inte är bra och så förklaradxe jag varför.

NÄR NÅGONSIN har jag skrivit något elakt? Igår efter att du trakasserat mig angående skorna (jo jag skrev strl 22 flera gånger) så var jag till slut tvungen att fråga om du hade dyslexi eller var trög för då kunde jag förstå dig lite bättre. Förklara lite noggrannare om du hade svårt att fatta men en normalfuntad person utan dyslexi ska ju klara av att läsa att jag beställde strl 20 (M) men fick strl 22 (L) och därför trodde att strl 18 måste vara M (att de hade fel alltså).

Varför måste du tävla om det? Varför var du tvungen att komma in och skratta åt strl 18 och skriva med att Eddie har 20? De allra flesta barn i den här åldern har 18 ungefär. Elmer har 20/21 beroende på vilka skor det är. Eddie har 20 för att du har för stora skor på honom men sen är han ju också lång så det är inte så konstigt om han har stora fötter men därtill har du för stora skor på honom precis som du har för stora kläder bara för att du tävlar med Elmer och så fort jag byter storlek så gör du det med, det har du alltid gjort. Slår vad om att du kommer börja med skor i strl 21 nu bara för att Elmer har det.

Så här har du hållt på hela tiden medan jag bara varit snäll mot dig. Länkat till dig en massa gånger, skriver kommentarer jämt, hjälper dig med photoshop, ställer upp i dina frågestunder, dina tävlingar, röstat på dig i "veckans blogg"-tävlingar osv. Hela tiden har jag varit snäll och som tack så ger du dig på min bebis och skriver att han är ful och ska dö.


Kommentarer
Postat av: Skenetösen

Jag var inne på emmas sida nyss o jag undrar om det inte är hon själv som skrivit dom där anonyma svaren hon fått på sina inlägg. Det finns ju såna sjuka människor. Polisanmäl henne för det hon gör är FEL.

2010-05-01 @ 12:30:48
Postat av: Anonym

Beckah ---lägg ner.

För det är DET Emma gjort.



Gör det, du också.



2010-05-01 @ 12:32:38
Postat av: Emma

Hur sjukt är det inte och polis anmäla då????

Du är ingen perfekt människa du heller inte många som gillar dej heller att bebisar ska bajsa i handfat och massa andra saker !!!!

Och vadå att han ska dö skrev ja inte men tolka som du fan vill är så jävla trött på dej anmäler du mig anmäler ja dig har massa kommentarer från dej som är sparade ej publicerade !!!!

2010-05-01 @ 12:34:03
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Johanna

Du har rätt, jag följde henne innan också, tog bort henne med en gång och kommer aldrig mer läsa. Bruden kan ju dessutom inte ens skriva riktigt. Nu är jag ARG!



2010-05-01 @ 12:34:57
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Emma, jag har aldrig skrivit något till dig som går att polisanmäla.

2010-05-01 @ 12:42:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Ja vad ska man säga.? Hon verkar ju så himla avundsjuk på dig och att dina barn är "tidiga". Hon verkar tycka att du skryter om dina barns utveckling (för jag antar att det är hon själv som skriver såna kommentarer till sig själv. ;)



men vafan ett barns utveckling är väl inget att skryta om..? hahaha det vore ju helt sjukt att skriva för att skryta LOL!! Vafan skriver man om sitt barn i bloggen osv är det för att man är stolt över barnet och för att bloggen handlar om sig själv och sina barn. ;)



Det är ju inte så att du sitter innan och tänker att nu fan ska jag skriva det här men bara för att skryta och göra andra avundsjuka, den som blir avundsjuk på ett barns utveckling är det ju någe fel på eftersom det inte är något att bli avundsjuk på.

2010-05-01 @ 12:43:52
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Emma

Så jag ska trycka på Eddie storlek 18/19 i skor hur då???? E va 20 är inte för stort för Eddie 20 är perfekt !!!!!!

Vi testade 18 gick inte alls ....

2010-05-01 @ 12:46:10
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Kan ja inte skriva Johanna varför inte då ???

Gick ut med VG i svenska !!!!

2010-05-01 @ 12:47:19
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Vilka sjuka läsare du har !!



Skrivit egna kommentarer??? Jag heter inte Kissie !!!!

2010-05-01 @ 12:48:12
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Lägg ner båda två---Du är inte bättre än Emma och Emma är inte bättre än du.



Nej. Emmas blogg äcklar inte mig i alla fall.

Men du beckah - vart är du på väg i ditt bloggande?

2010-05-01 @ 12:51:59
Postat av: Anonym

Jo. Beckah. Dina inlägg tangerar ofta det otillåtna. Och du och jag har haft många diskussioner om det.



Emma har inte skrivit de anonyma inläggen. För några av dem står jag för. Varför är jag anonym?

För att beckah är så aggressiv i sin blogg. Och för att hon hotar folk.



2010-05-01 @ 12:57:50
Postat av: Anonym

MEN MEN MEN Beckah: det var DU som gjorde reklam i din blogg för Emmas blogg! Det är för Din skull som hon har många fler besök nu än förr.



Har DU GLÖMT att det var du som tog upp stridshandsken?

2010-05-01 @ 13:02:04
Postat av: Anonym

Sluta gå in på varandras bloggar och nonchalera varandras existens, Du Beckah vet ju vad som är sant och vilka som står bakom dig och vilka som är dina trogna läsare och vänner, nöj dig vid det! Spendera inte din energi på onödiga människor och saker.



Emma, om du stör dig så mycket på Beckah och hennes familj så har du ett val-låt bli att gå in på hennes blogg så stör du dig inte! Lägg din energi på människor som gör dig gott! Strunta i människor som gör dig upprörd på ett eller annat sätt!



Jag lovar SÅ ENKELT ÄR DET!!!

2010-05-01 @ 13:06:00
Postat av: Wilma

Jag som inte är helt besatt av denna bloggvärlden blir mörkrädd. Hur orkar ni? Och den frågan är riktad till er bägge två. Var glada för det ni har istället och låt andra ha sina värderingar och synpunkter.

2010-05-01 @ 13:19:27
Postat av: Anonym

BECKAH. Har du blitt knäpp? Du har väl inte något alls att göra med om Emma byter klädstorlek? Och att hon har för stora skor på Eddie...gaaah. Det vet du ingenting om.



Handlar det här om avund? Eddie är ju en mycket söt pojke.

2010-05-01 @ 13:21:56
Postat av: Anonym

Emma, det är folk som går in i din blogg för att de tycker att du är en VIDRIG person, de går in bara för att se hur en så sjuk människa ser ut, för att få ett ansikte. De går in och äcklas av dig. Sen går de ut igen och kommer aldrig mer komma tillbaka.



Detta är INTE att öka sitt läsarantal, om du trodde det.



BECKAHBITCH du skriver ju exakt samma skit som Emma så lägg ner vet jag.

Du skriver skit om andra barn du oxå och tror att du får mer besök då!

Jävla fittunge du är alltså.

2010-05-01 @ 13:29:56
Postat av: Sophie

Hur som - HUR arg man än blir på någon annan så skriver man väl för sjutton INTE sådär om andras barn?!! Hur arg jag än kan bli på någon annan så skulle jag aldrig säga något illa om någons barn, aldrig. Och visst, hon fick säkert fler besökare, grattis till henne. MEN hur kul är det att alla de som besöker en tycker man är vidrig? Well... då skulle jag hellre ha få besökare. :)

2010-05-01 @ 13:40:08
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Nina ung mamma till lilla Klara

Emma: Eftersom att du väljer att inte publicera kommentarer som är negativa mot dig så får jag väl skriva det här istället. Att du skulle ha gått ut med VG i svenska är för mig ett under, stavfel och en massa annat. Som jag skrev så är min dotter lite före sina jämngamla men inte är det någon som tar illa upp för det. Jag kan bara ge min åsikt och den är att INGEN har rätten att ge sig på ett litet barn utan chans att kunna försvara sig. Både Elmer och Eddie och otroligt söta små killar men att du väljer att säga att Elmer är grotesk! Herregud hur kan du som mamma säga en sån sak? Becka har många gånger gått hårt åt men om du nu har tagit illa upp så ta det med henne, blanda inte in hennes barn. För det är det lägsta man kan göra kan jag säga.

2010-05-01 @ 14:31:03
URL: http://klarasmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Påtal om ingenting, så har Leopold storlek 18^^

2010-05-01 @ 14:48:33
Postat av: Mia

Litet tips från en utomstående, Beckah,

Bara ignorera denna människa och låt polisanmälan ha sin gång. Att visa vad denne sagt/gjort är en sak men tror du bara triggar igång mer genom att skriva saker som "lilla du", "sök hjälp" osv..det retar bara gallfeber på den man har en konflikt med å så fortsätter det med anklagelser och påståenden.

Låt henne inte få den uppmärksamheten!

Däremot ser jag inget fel i att du visar vad hon sagt gjort..det talar för sig själv!

För jag anser inte att det är ok att skriva så som hon gjort om din Elmer!

2010-05-01 @ 15:09:05
Postat av: Linda

alltså... den där Emma... stackars tjej. Ja hon får fler besökare.. .IDAG. Inte fan återkomemr de! Inte jag alla fall. Suck säger jag bara, hoppas hon sover riktigt dåligt inatt och inser att hon verkligen är pinsam.



på tal om skostrl, Inez hade 18 när hon va nästan 1½ år haha.

2010-05-01 @ 15:10:15
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Anonym

Spelar väl ingen roll om du har VG i svenska, det låter fruktansvärt idiotiskt när du skriver. Nu syftar jag på dina kommentarer då jag ej läser din blogg, Emma. Sedan undrar jag om du verkligen inte förstår att du har gjort fel? Man hotar INTE en liten bebis, och säger att han ska dö! Hur hade du känt som mamma om någon önskade livet ur Eddie?! Jag förstår mycket väl att Beckah gör en polisanmälan mot dig. Det är för många människor som blir hotade via bloggar utan att göra något åt det. Jag hade också anmält, nu har jag inga barn men hade gjort det samma som Beckah om Elmer varit min son.

2010-05-01 @ 15:36:06
Postat av: 3 barn

NI är lika barnsliga bägge två ... sätt er i sandlådan i stället !! och vad är det för språk NI använder?? FY säger jag bara :-(

2010-05-01 @ 17:05:08
Postat av: Anonym

Synd att ni bråkar. Annars tror jag ni hade kunnat vara bra vänner. Ni verkar ha så mkt gemensamt i privatlivet du och Emma.

2010-05-01 @ 18:14:03
Postat av: Qthest

O min flicka har fortfarande storlek 56 i kläder fastän hon snart är 8 månader, kanske ska byta till 68/72 bara för att det är "rätt storlek för åldern?"

2010-05-01 @ 19:26:51


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback