Hjälp - vad ska jag göra?

Jahapp...

Nu har jag ätit, slösurfat, grejat i photoshop, fyllt i ett formulär till psykologen, plockat i ordning, dammsugit och ja bara slappat hela dagen helt enkelt :-)

Jag är UTTRÅKAD! *GÄSP*

Ut och hoppa på barnens studsmatta? hänga tvätt? rensa bort en massa skor i hallen? ta ett bad? rita? Fixa med räkningar och brev som ska skickas? gå och hämta ut ett paket?

Vad ska jag göra av mina sista två timmar?

Trallalaa...



***

Uppdatering:

SKIT SAMMA! tog exakt 5 minuter så ringde telefonen, min lediga tid är slut, kidsen kommer hem redan nu.

Kommentarer
Postat av: skenetösen

skaffa ett konto på king.com o spela spel. surfa bland barnsajter o checka barnkläder. Göra fotobok,framkalla gratis kort(finns många erbjudanden just nu)

kram

2010-05-23 @ 20:33:05
Postat av: Johanna M

Jag hade annars röstat för studsmattan! :-)



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback