13-åring slog ner rektorn

Nej det var INTE min pojk ;-)

Tackar som frågar eller vad man ska säga?!


Ja det är så att en pojke i sexan i en skola här i Marks kommun slagit ner sin rektor, knockat henne till marken helt enkelt. Rektorn är min sons förra rektor och pojken är min sons nya klasskompis till hösten. Grattis!

HERREGUD! vad är det med barn nu för tiden? :-o *rysa*


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7107165.ab


Min Victor är för övrigt bara 11 år och fyller 12 år i augusti (han har hoppat upp en klass).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Helt sjukt!

2010-05-17 @ 20:21:14
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Carro

Trodde någon det var din son? Han som ser så liten och mager ut... Men hemskt obehagligt iaf att såna saker kan hända och att det är en så ung elev också. Gymnasiet hade varit en sak men nu gäller det ju mellanstadiet...

2010-05-17 @ 20:58:40
Postat av: Linda

Hm...svårt at tro att din son skulle orka brotta ner ngn.

2010-05-18 @ 07:09:13
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

BROTTA ner någon har han nog inga större problem med eftersom han går i brottning. Han har tekniken så att brotta ner någon som inte kan brottning går utmärkt.



Men att slå ner sin rektor? Nej det skulle han antagligen inte klara rent fysiskt och skulle dessutom aldrig få för sig att testa. Men någon skrev och frågade. På skämt antar (hoppas) jag men jag var tvungen att skriva så där eftersom frågan kommit ;-)

2010-05-18 @ 07:52:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Ja, jag skrev och frågade på skämt!Vet att man kan fråga dig det mesta, du svarar ju på det du känner för... Vet även att din son bara drygt är 12 år.

Tycker för övrigt att klimatet i skola/samhälle är fruktansvärt idag. Det händer för mycket skit med barn och ungdomar inblandade. Tänk han som är förra veckan mördade sina 3 anhöriga... Ingen kunde någonsin tro att denna kille kunde göra något sådant. Han som "alltid" var så snäll och hjälpsam... Jo, jag tackar! Man kan inte lita på en jävel längre. Blir bara så arg över allt meningslöst våld som händer.

2010-05-18 @ 08:42:33


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback