MASSA kläder gratis!

Igår skickade jag iväg en beställning till NELLY.COM för ca 1500 spänn! Varav 800 kr var presentkort från GratisBio och 100 kr var rabatt eftersom jag är med i Nellys grupp på facebook :-D kan det bli bättre?

Idag skickade jag efter ännu ett presentkort hos Nelly till ett värde av 500 kr från gratisBio.

RÄKNA EFTER NU 1300 kronor hos Nelly.com, 150 kr i rikspresentkort och en biobiljett. Allt detta har jag skrapat ihop NU I MARS MÅNAD!

Kom INTE och säg att GratisBio inte funkar, att det tar lång tid, att det är krångligt, att det är skräp osv. Det är tvärt om förjävla bra!


Gå med här (klicka på bilden och bli värvad av mig och få 75 istället för 50 startpoäng):



Allt du behöver göra sen är att samla upp till 200 poäng för att få ditt första presentkort! Ganska enkel match med andra ord eftersom du startar på 75 poäng.

Du kan värva vänner, vara aktiv på sidan, klicka på länkar, delta i tävlingar, handla, testa gratisgrejer med mera för att samla poäng.

Skriv gärna till mig inne på GratisBio om du vill att jag ska hjälpa dig, guida dig eller ge förslag på bra erbjudanden att tjäna poäng på.


Kommentarer
Postat av: Elin

det funkar :-)

Dock är det lite irriterande med alla försäljare som ringer i tid och otid, gärna efter kl 21 så barnen vaknar :-@ grrr

2010-03-24 @ 15:07:04
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har blivit medlem på GratisBio, via dig så klart. ;) Men jag fattar inte hur du kan få så mycket poäng. Jag försöker vara inne en stund varje dag och klicka på det mesta. Men ofast så är det ju testa på grejjer och det kostar ju. Inte mycket men en hel del små summor blir i slutändan mycket pengar, för saker jag aldrig kommer använda.

Hur gör du? Du verkar ju bara tjäna på gratis saker.

Jag har inte ens 200poäng och har varit med iaf 1½ vecka tror jag.

2010-03-24 @ 16:41:16
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Angelica; jag passar på att klicka mig vidare därifrån när jag ska handla tex.



När jag beställde foton från Fuji, handlade på Ellos, babyshop, bokia, nelly osv så gick jag in på gratisbio och klickade mig vidare därifrån.



När man ändå ska handla kan man ju lika gärna se till att få poäng för det också menar jag :-)

2010-03-24 @ 17:42:25
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lina

måste väl vara enklare att komma upp i höga poäng om man kan värva många.. ingen av mina kompisar vill vara med.. :/

2010-03-24 @ 20:25:40
Postat av: Sandra

Åh, du måste lägga upp bilder på kläderna sen!!!

2010-03-25 @ 07:43:39
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Therese

Så det är bara att klicka på alla erbjudanden som är gratis (om man ni inte vill ta något erbjudande och köpa nåt)... man blir inte lurad att binda sig till något eller så?

2010-03-25 @ 07:59:32
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ska absolut fota Zandrisen :-)



therese; det är väldigt noga utmärkt vad som kostar något och inte så det är helt lugnt, man blir inte lurad :-)

2010-03-25 @ 12:23:19
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Ensamma mamman

Tack för tipset. Jag ska genast anmäla mig. Kram

2010-04-02 @ 13:46:47
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback