Ge mig en riktig man :-)

EFTERLYSNING

Jag vill ha en:

Solbränd man runt (minst 28) 30-35 år med brunt till brunsvart hår, kramvänliga starka armar, ett vitt leende, en sexig rumpa, heta ben med ordentliga lårmuskler och vader, svarta ögonfransar och stora ögon som gärna får vara blåa. På bröstet hittar jag gärna hår och raggarsträng är nästan ett måste. Skägg och mustasch, ja tack och då menar jag INTE någon fjantig moppemusch!

Han ska dessutom ha en jävla massa humor, självdistans, vara intelligent, snäll, generös och ärlig. Han ska vara suverän med barn, älska att laga mat och baka. Ha jobb, bil och körkort och en trevlig släkt. Han ska vara bra på att köra bil (det är sexigt) och tycka att det är trevligt att krypa ihop tillsammans i soffan och se ett romantiskt drama.

Han ska inte röka, inte snusa och inte tycka att sport är det intressantaste som finns i livet. Han ska ha bra klädsmak och vara nästan halvpedantiskt ordningsam. Han ska ha bra ordning på sin ekonomi utan att vara snål.

Han ska vara händig och flitig. Kunna sätta upp hyllor och klippa gräs o-ombedd.

OOOOOKEJ.... visst det går väl kanske hitta men just ja, jag glömde det viktigaste:

Han ska dessutom stå ut med mig :-P


Om du hittar en sådan så kan du stoppa honom i ett kuvert och skicka hit. Min adress finns på Eniro.se.




Med ett ex.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har en sån ja=) Du kan få låna om du vill....=)

2010-07-03 @ 17:12:03
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Fan va schysst men jag är inte dela-typen ;-) jag vill ha en helt egen hahaha

2010-07-03 @ 17:14:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: iidaa

fan, kanske skulle göra en efterlysning själv på bloggen ;)

2010-07-03 @ 17:16:46
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Thile

Du er bare ikke sann, hahaha... finns en såder drømmemann?

Håper det!!!

2010-07-03 @ 17:27:15
Postat av: Egomamma.se

Bortsett från vissa delar av dina utseendekrav så stämmer allt in på Peter. Tyvärr är han inte något jag vill ge bort.. Och så vet jag inte om han står ut med dig. Men han verkar klara rätt mycket eftersom han stått ut med mig i tre år och alla mina idiotier och nycker är inte helt lätta att förstå sig på eller handskas med..

(JA jag vet att jag har tur. Men så håller jag hårt i honom också..)

2010-07-03 @ 17:45:02
URL: http://egomamma.se
Postat av: Annica

hihi hoppas han dyker upp snart!

kram

2010-07-03 @ 18:02:35
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag vill lägga till en sak till =) Jobb!

2010-07-03 @ 20:07:34
Postat av: Barbro

Du kanske ska sänka dina krav på att hitta en man. Känns rätt överlägset att någon skulle falla för ditt cv, 3 barnsmorsa som kallar sig bitch vid 28 års ålder. Inget jobb ingen framtid bara snack och tugg hit och dit. Göra sig osams med sina barns fäders släkt etc. Mångdiagnotiserad och psykiskt instabil. Socialen inkopplad sen innan du kunde krypa. Blottar dina barn och din kropp för hela internet.

I ditt fall är det väl en man som behöver uppehållstillstånd som vill bli din karl.

2010-07-03 @ 21:14:50
Postat av: Angelica/Jeka

Jag hoppas med du hittar honom. (eller kanske henne)

Även Barbro skulle behöva sig någon att älska. (eller bli älskad av)

Att inte kunna se ditt ironiska, busiga leende bakom din text är ju bevis på att hon faktiskt inte "känner" dig som hon tror sig göra.



Fast det finns ju alltid människor som vill trycka ner och påpeka något negativt i vad man än skriver.



Återigen lycka till med kärleken!

2010-07-03 @ 21:26:47
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Barbro, du tycker inte att du gick över gränsen nu? Fy för dej och andra stygga människor.

Till Beckah: Hoppas att du hittar din drömkille :-)

2010-07-03 @ 21:34:38
Postat av: Carola m 8

Hehe;)

Ja, jag kan lugnt säga att vi inte har samma smak på män! Hår på bröstet är vedervärdigt i mina ögon! :)

Skägg likså, men det övriga vore nice:)

Jag är ju för allt i världen nöjd med min egen, men man kanske skulle kunna uppgradera honom;)



Du kan väl säga till när du hittat honom för den mannen måste man ju se:D

Lycka till med sökandet;)



Barbro : Ironi syns inte i skrift, det begriper du väl att det är med glimten i ögat det skrivs!:)

2010-07-03 @ 21:45:57
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

Tyvärr, han är upptagen. Han är ju med mig. Fast han är inte 30... ;-)



(Kunde inte låta bli.. ;-) )

2010-07-03 @ 22:38:48
URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com
Postat av: Sofie

Nu är den där barbro igång igen.... att hon aldrig kan ge sig....

2010-07-03 @ 23:02:04
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

schysst mot mattias att du lägger ut bild på dig och ett x innan honom och drömkillen är Mattias motsats iaf utseende mässigt :(

2010-07-04 @ 15:53:55
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Va? Det enda som inte stämmer utseendemässigt med M är väl i så fall att han har fel hårfärg. Han stämmer in på massor av saker både i utseende och resten.

2010-07-04 @ 16:09:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Karin

Låter som M? hihi

2010-07-04 @ 21:28:09
Postat av: Karin

Har förresten inte postat något på din blogg förut, men läser den jämt, bor inte i Sverige. Jag hejar på dej och hoppas du hittar en man som älskar dig och barnen :) xx

2010-07-04 @ 21:31:05


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback