Vänliga själar...

Håller på med dopinbjudningarna igen. Sicken MISS. klistret jag använder blir visserligen genomskinligt när det torkar, men absolut inte osynligt ;-)

Nåja det kommer ju synas att de är hemmagjorda om man säger så :-P

Helt fantastiskt... den viktigaste detaljen på korten, dvs själva texten, den är utskriven från datorn och detta är riktigt ballt hehe jag skrev på facebook och frågade om någon hade skrivare och en tjej nappade och erbjöd sig att skriva ut fast vi knappt känner varandra :-) okej då hon hoppar in som vik på Alvins dagis ibland och vi bodde typ granne för hundra år sen men ändå. iaf så skrev hon ut och så var Mathias förbi och hämtade hihi så jag äntligen kan göra klart korten.

Jag blev så paff och glad när hon erbjöd sig! Vilka människor det finns som bara ställer upp så där. Väldigt tacksam <3

Korten är inte riktigt klara ännu men det kommer bilder senare. Ni får INTE skratta!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

svar Jamen absolut! ^^ Det blir enklare för alla att tävla & eftersom det ändå kommenteras så får ju både du själv & företaget i fråga högre pagerank på google. (som brukar vara det företagen är ute efter när dom sponsrar tävlingarna)



Status i tävlingskommentarsfältet: Det är en bra bit kvar till kommentar nummer 1000! Kommentera mera för vinstchans! ^^

2010-02-28 @ 22:40:48
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vilken schysst tjej. :)

Jag ska inte skratta, jag tycker det blir mer personligt när det är hemmagjort, oavsett resultat. Gjort med kärlek liksom.

2010-03-01 @ 08:09:26
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: thile

Hvilken herlig tjej som stiller opp!

Hvem skal skratta vennen?!

2010-03-01 @ 09:17:32


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback