Ny vecka igen :-)

Idag har vi tagit en promenad till affären. Väl där så träffade vi Mathias mamma och då ville Alleballen inte vara med oss längre och åkte med henne hem istället. Jaja så kan det gå. Vi måste vara rätt trista päron ;-)

Nu har vi ätit blodpudding med bacon och lingonsylt.

Senare ska jag iväg och TRÄNA, kanske iaf för syrran har inte hört av sig och det är till henne jag ska. Zumba tror jag det är :-) iaf så har vi bestämt att jag ska iväg varje måndag och träna. Mathias ska börja röra på sig lite också för han ska bli brottartränare igen. Så han kommer att vara Victors tränare en dag i veckan och sen går ju Victor en dag till med en annan tränare. Mathias har varit tränare förrut. till Sina syskon bland annat när de brottades på elitnivå. Alla tre syskon har varit riktigt bra brottare.

Well well får väl se om jag lyckas börja tappa kilon nu. Ska försöka iallafall. Amningen ligger ju inte längre riskfyllt så som förrut för Elmer äter mer än gärna fast föda. Han kan vräka i sig hur mycket som helst. Lunchen börjar närma sig en måltid snarare än en smakis och på kvällsgröten är han ju uppe i full portion sen en tid.

Han har även börjat traska i gåstolen :-) jag hade en på vinden sen Victor var liten, flera syskonbarn och även Alvin har också haft den men den är ju hel och fin så jag tog ner den eftersom den ändå finns och han skulle gilla den. Så han testade en stund i förrgår och sen igår en sväng och han började gå i den! :-) Okej, han yr inte omkring fritt men han kan gå både framåt, bakåt och åt sidorna och kan med en massa kämparvilja ta sig dit han vill. Men det tar tid :-)

Kommentarer
Postat av: Suzan

Var Zumba roligt?

2010-02-02 @ 00:12:58
URL: http://suzantycker.blogg.se/
Postat av: Kristin

Verkligen ett superbra initiativ att börja träna :)

2010-02-02 @ 08:10:50
Postat av: thile

Herlig med Elmer i gåstolen <3

Så glad for deg, du har bygynt og trene, WEHOO!!!!



Lykke til!

2010-02-02 @ 09:20:18
Postat av: Madeleine

Hej tjejen, tänkte höra med dig om du har lust att skriva ett gästbloggsinlägg hos mig?? Har valt ut några bloggar som skriver och berör som jag vill lyfta fram!! kramis

2010-02-02 @ 15:11:17
URL: http://muppsan.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback