Min adress

Den här veckan är det 3 (!) personer som mailat och velat ha min adress. Jag älskar julkort så min adress ger jag gärna :-)

Jag vill bara säga att den annars inte på något sätt är hemlig. På tex hitta.se så finner man den om man söker på Rebeckah Larsson (finns ingen annan med samma stavning).

Jag fick faktiskt till ett julkort själv igår också och har beställt 55 kort :-) det är så många jag skickat de senaste åren också. Jag har en lista som jag skickar till och det blir till ungefär samma personer i år som förra året.

Jag har inte lyckats fota en bra bild på alla tre pojkarna men jag har photoshoppat ihop ett julkort iallafall och i år är jag själv med på bild också :-)



Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Hitta.se is the siht! ;) det var där jag snokade fram din adress :D

2010-12-05 @ 09:35:16
URL: http://neccin.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback