En uppdatering om allt möjligt

Jag har gjort det igen. Jag har somnat när jag nattat barn och sen vaknat mitt i natten...

Fick lägga Ellebellen redan vid 18:30 för han var så trött och sen hade jag och Alvin myskväll med popcorn <3 Inte så ofta jag och Alvin har helt egen tid tillsammans för han brukar klumpas ihop med Elmer. Sen la jag Alvin och somnade även själv ;-)

Idag fyller Victor år. 12 år har det gått sen jag blev någons mamma för första gången. Det känns oerhört länge sen men ändå som en evighet. Åren går snabbare och snabbare. De senaste 5 åren vet jag knappt var de tog vägen, tiden har flygit fram men de första åren med Victor känns evighetslånga. Jag har blivit gammal ;-) ett år nu är så otroligt mycket kortare än ett år för 12 år sen när jag själv inte var så gammal.

Victor är inte hemma och det känns jättemärkligt. Ingen födelsedagsfrukost på sängen. Victor är på läger med brottningen och åkte dit på lördagsmorgonen. Tror de har skitkul iallafall :-) så det blir nog en bra födelsedagsmorgon ändå. Idag, söndag, ska jag ha de små killarna hemma av samma anledning. Söndagar brukar de ju vara hos sin pappa men han är ju då också på brottningslägret då han är deras tränare.

Om några timmar får jag hem Tiger också :-) syrran ska jobba extra så jag ska passa honom. Det blir livat :-) Alvin  och Tiger är rätt bra på att röja tillsammans och värre lär de väl bli med tiden ;-) Kul med kusiner med nära kontakt. Victor har ju Jens som fyller 15 i februari, de är med varandra hur mycket som helst. Victor har hoppat upp en klass och Jens gått om en klass så båda börjar sjuan ihop nu till veckan. Sen har vi Samuel och Oliver som fyller 9 år nu på varsin sida om årsskiftet. Samuel blir ju som ett år äldre därför fast det bara skiljer ett par månader.

Celine har ingen kusinmatchning på mostersidan och inte Elmer heller men de har kusiner genom fastrar och farbröder också istället.

Babbel babbel ;-)

Senare idag kommer Victors grattisinlägg. Ska även visa hur Elmers prickar ser ut nu. Nära 2 veckor har han haft dem och det enda det kan vara utöver LCH - värmeplitor - känns ganska så osannolikt nu. Jag är stensäker på att det faktiskt är ett återfall av LCH, vilket experten också trodde.

Här kommer en bild av Elmers ansikte sålänge - utan LCH-prickar :-)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattishälsningar till Viktor, tänk att det är 12 år sedan! Jag kommer så väl ihåg när han var en liten bebis - kommer du ihåg den lilla sängen vi fixade till?

2010-08-15 @ 08:30:11
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Klart jag minns sänmgen som vi slet med :-) grön och fin blev den. Men användes aldrig ;-)



Victor föddes en lördag och vi åkte hem på måndagen och han sov i min säng redan första natten. På morgonen efter jobbade du och fixade gröt till frukost och då hade jag med mig Victor ut till bordet med sängen eftersom den hade hjul precis som sängarna på BB. Det var ungefär enda gången han låg i den sängen :-)

2010-08-15 @ 10:16:42
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carolina

Vilken otroligt charmig och jättefin liten kille! :)

2010-08-16 @ 03:12:00


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback