Tävlingen som slår ALLT! Missa INTE!




*********************************************************


GLÖM INTE MITT SPECIALERBJUDANDE!

Om du också vill bli ägare till en Willvin-väska så ska du maila mig [email protected] (alt. [email protected] om den andra ej funkar) så får du en kod av mig som ger dig FRI FRAKT samt en hemlig överraskning med i ditt paket!

Maila mig ska du göra INNAN du lägger din beställning på hemsidan alltså. När du fått koden av mig gör du din beställning som vanligt på hemsidan och väljer faktura som betalningssätt. Sen mailar du koden och dina beställningsuppgifter till Willvin ([email protected]) så får du frakten borttagen på din faktura och får en överraskning med i ditt paket.

Skynda fynda :-)


*********************************************************


Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback