Skulle du vilja bli resereporter?




Tänk att få testa på att vara resereporter!
Skulle du vilja det? Jag skulle iallafall vilja det ...såååå HETT vill jag det! Förstå vilken dröm om jag skulle kunna ta med mig Mathias och barnen och åka iväg en vecka och dessutom ha lyxen att få blogga om det så alla ni får "följa med" på ett hörn :-)

Någon där ute i bloggvärlden kommer att få den här drömmen uppfylld!

SOLRESOR söker just nu en bloggare som vill testa på att vara resereporter för dem. Resa och boende står Solresor för! Allt du behöver göra är att dokumentera och BLOGGA :-)

Fantastiskt? javisst, det är knappt så man tror det är sant, men sant ÄR det och jag håller tummarna så hårt att de går av nästan :-)

Vill du också prova lyckan?

Anmäl dig och din blogg HÄR

Senaste anmälningsdatum är 18 april!





Bilderna tillhör:

 

http://www.solresor.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tävlar inte, jag vill hellre att du ska vinna än mig.



Lycka till!

2010-04-05 @ 14:24:51
URL: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gulligt sagt :-) tack <3

2010-04-05 @ 14:28:01
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback