Rubrik...?

Tog på Elmer en randig och fin Po.p-tröja i morse som jag hittade i hans byrå. Tyckte att det var lite konstigt för jag fick vika ärmarna och jag hade för mig att just den tröjan var extremt liten i storlek (köpte en varsin till Alvin och Elmer och ville minnas att båda var toksmå).

Tänkte inte så mycket mer på det men lite störande med vikta ärmar så jag kollade bak i nacken: 98! hahaha JO det var de som var så små i storlek ja ;-) den i 74 har jag redan lagt undan och 98.an hade tydligen hamnat i Elmers byrå när jag vikt kläder :-)

Jag har till och med för mig att 74:an ligger i min bloppis?

Anyway...lilleman vände helt upp och ner på dagen idag och somnade efter förmiddags-amningen vid 09:30 och vaknade nu för en halvtimme sedan och har vräkt i sig lunch och bajsat på pottan ;-) nu ska jag slänga i mig kaffet och sen ska jag släpa med mig lillepalten till affären så vi hinner med det innan jag ska hämta Alvin på dagis.

Blev frestad av Johanna att åka till GeKås snart! Kika in hos henne förresten! Hon la upp en novell igår som hon skrivit! Sååå jäkla bra! Talang!


Hörrni! Ni glömmer väl inte av mina tävlingar?!


Avslutas 30/4


...och såklart min minitävling "Bloggtipset":

http://beckahbitch.blogg.se/2010/april/minitavling-bloggtips.html

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Så irriterande med tossorna.. men jag hoppas du skickar tillbaka dom senaste till Nelly o får pengarna tillbaka om rätt storlek inte finns.



Gekås får sig ett besök av mig i morgon =)

2010-04-28 @ 18:56:04
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jag anade att det var något lurt med statistiken idag :P



Vi kanske kan åka till Gekås ihop någon dag??

2010-04-28 @ 18:58:01
URL: http://johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback