Mitt paket från Nelly

Mitt presentkort på 1800 kr hos Nelly gick till:



Skor till Victor, Bobux till Elmer och jeans till Elmer. TYVÄRR är Bobuxen i strl L, jag hade velat ha M men nelly har skrivit 17, 18, 19, 20, 21 osv istället för S, M, L, XL som Bobux egentligen är så jag fick gissa och gissade fel och fick L istället för M. Men men han kommer ju kunna ha dessa om några månader ist. Ja, jag vet att Victors skor ser små ut men det är för att de ÄR små ;-) han har strl 33.



Ett långt vitt linne, strumpor och tunna trekvartsleggings.



Klänning. Jag använder aldrig klänning (utom när jag är gravid) men jag kan ju försöka :-)


Svart kofta. Jättemjuk och gosig


Fintröja. Egentligen är det här en gravidtröja men funkar som en dölja-eftermagen-tröja med :-P



åsså en mössa jag glömt fota :-) till mig. En svart med vit text: Bad Hairday

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga grejer!

2010-04-17 @ 14:49:44
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: elin

Fina saker, men trivs inte du själv i färg? Tycker att du klär barnen så färgglatt :)

2010-04-17 @ 16:32:49
Postat av: Carolina

Jättesnyggt!

2010-04-17 @ 19:47:05
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Johanna M

Snygga grejer, och extra roligt blir det att handla när man har presentkort! :-)



Kunde inte låta bli att le när jag läste att Victor har storlek 33. Min Bigfoot till son har storlek 32. Han är 5 år gammal! Han får nog storlek 47 som fullvuxen...



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback