Måndag

Ingen effektiv måndag detta. Hur slö som helst (mitt eget fel som är upp för länge på natten). Får se hur det bli ikväll, jag kanske hamnar i säng samtidigt som Alvin och Elmer om jag blir dålig av vaccinationen.

Gah, snart dags! bara hämta Alleballen på dagis, laga mat (eller bad man kallar att steka blodpudding) och sen ska vi traska ner till BVC.

Har grejat en hel del med bloggen nu det senaste dygnet. Testa tex att besöka: www.beckahbitch.se så hamnar du också här :-)

Kommer gå ut med det mera snart genom lite reklam överallt där jag brukar vara :-) måste ju göra om headern och så också men tänkte vänta tills jag lyckas skapa en högerspalt först.

Nepp dags att gå till dagis nu då strax.

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

wooohooo det gick snabbt! Vilket webbhotell vart det?



2009-11-16 @ 15:02:39
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Carolina

Kul att du förändrar bloggen lite - alltid skoj! Jag har min domän hos surftown och använder wordpress när jag bloggar! :-)

2009-11-16 @ 15:19:43
URL: http://carolina1979.se
Postat av: BeckaHBitcH.se

Inget webbhotel. Jag har kvar bloggen på blogg.se det är bara en annan adress. Den gamla adressen funkar också. :-)

2009-11-16 @ 15:31:55
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: rebecca

Det är inte så svårt att göra ytterligare en "meny". "Designadinblogg" har en beskrvning på hur man gör och som heter "två menyer" eller nåt sånt. Hade jag orkat nu så hade jag letat fram just den beskrivningen eller gett dig mina koder i testbloggen på hur man gör men aptrött efter allt kalasande.



Har du inte fått till det tills imorgon så ska jag leta fram beskrivningen för det blir nog lättare än att jag ska ge koder och sitta och försöka förklara hur du ska göra. ;)



Skoj att du med börjar ha lite tävlingar, håll koll i min blogg vetja för snart slänger jag upp en tävling i samarbete med O-Råsa, Fluffbabes + några andra tävlingar. Jag ska allt spana in din kommande. :)

2009-11-16 @ 19:20:08
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback