Jag fyller år idag :-D

Nej det gör jag inte hehe men jag kunde nästan tro det :-)

Jag träffade Mathias för över 3 år sedan. Jag har fått frukost på sängen noll gånger. Tills idag :-)

Jag fick ha sovmorgon i morse men sen kom han in med en bricka med frukost :-D jag tappade nästan hakan helt. Sååå oväntat. Det berodde naturligtvis på att han på det viset kunde korta ner min sovmorgon till halv 9 istället för att jag fick sova hur länge jag ville ;-) hehehe men det gjorde inget. det var så sött ändå.

Men födelsedagsliknelsen tog verkligen inte slut där :-o på kvällen åkte vi hem till M's föräldrar och hihi jag fick värsta presenten bara så där! En ny mobiltelefon! De köpte den tidigare idag till mig :-) så himla snällt. För dem som missat det så körde jag min gamla mobil i tvättmaskinen och dödade den ;-)

Har ju passat deras valp lite om dagarna här i ett antal veckor så de ville väl tacka, och det var en VÄLDIGT uppskattad gåva!!! <3 <3 <3

Så nu går det ringa mig igen bara så ni vet :-D

**

Imorgon bitti ska jag ta ett rör urin och åka till MVC med för nu är det dags för odling känner jag. Massa uvi-känningar i helgen och flera sammandragningar i timmen vissa perioder. Får de om det visar något, då blir det penicillin. Det lär garanterat handla om min gbs i så fall.

14+0 VECKA 15 IDAG!!!! :-D magbild glömdes bort och bara jag är vaken nu. Magen är inte ett dugg större men har ändrat form. Känner inte alls igen den här magformen från mina andra två graviditeter.  Får de hur den ser ut framöver.


(GBS = grupp B streptokocker, vill du veta mer googla på gbs+graviditet).

Kommentarer
Postat av: anna

Varför skriver du i kickis blogg när hon inte vill ha med dig att göra? Jag har följt er två ett tag man vet ju inte om man ska skratta elr gråta.

2009-03-09 @ 00:56:56
Postat av: Rebecca

Hoppas det inte är gbs...inget skoj ävem om det finns penicillin men du vet hur jag tänker. kram

2009-03-09 @ 21:46:29
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Filura

Oh, GBS hade jag under graviditeten med Elvira, INTE roligt, hade sammandragningar från vecka 7, fick äta penicillin varannan vecka hela graviditeten. Eller nej, inte varannan vecka, alltså, jag åt 10 dagar, var utan i 14 dagar osv.

2009-03-09 @ 22:18:07
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Filura

Förresten! SUPER-SNÄLLT att du fick en mobil!!

2009-03-09 @ 22:19:17
URL: http://www.mysfias.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback