Rastlöshet

Vilken lyxmorgon :-)

Jag fick sova så länge Elmer tillät (typ till 10) och precis när jag klev upp så hade Mathias klätt Alvin och så stack de till Kinna. Frukost i lugn och ro.

Nu är de hemma igen. M är pappaledig med Alvin ett tag nu har vi tänkt så det blir inget dagis på ett bra tag. Dagis vet inte om detta än så jag får väl ringa och säga det.

Idag MÅSTE jag göra något. Det kliar i hela kroppen av rastlöshet och jag håller på att gro fast i lägenheten.

Välkommen till familjen laptop :-)


Kommentarer
Postat av: thile

Herlig bild vennen ;) MIn kjære 'familie' laptop, herlig med Alvin også. Hva har du gjort idag? Vært ute av leiligheten en ettpar timer? Det har jeg, gått en lang promenad i solskinn og blå himmel :))

2009-12-28 @ 14:40:15
Postat av: donna

GULD!!!!



sån där gipsmojäng vill jag också göra!!!

2009-12-28 @ 14:45:47
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Visst är gipsplattan fin? ;-) egenhändigt tillverkad av Alvin på dagis :-)

2009-12-28 @ 15:00:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Elin

va länge kommer M vara ledig? skönt att han blir hemma så han kan aktivera Alvin! För hur gärna man än vill är det svårt när den minste hux flux vill äta, å där står man ute i -10 grader fullt påpälsad och blir tvungen att knalla in igen, kanske bara efter 30 mins... jaja, det är snart sommar:-D

2009-12-28 @ 15:06:51
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: donna

jag ska köpa gips idag till andra formar! Vad häller man gipset i för att få till en sån platta? Papptallrik?

2009-12-28 @ 15:07:38
Postat av: Marie [Mamma till William]

Hahah gud va sött =)

Skönt att ha M hemma lite, slipper man göra allt själv :P

2009-12-28 @ 16:40:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Skönt att ha honom hemma lite, kan jag tänka mig. :)

2009-12-28 @ 17:14:14
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Madeléne

Gud så söt bild^^

2009-12-28 @ 20:50:27
URL: http://whoismadelene.blogg.se/blogg


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback