Matlyx

Mathias tyckte att jag skulle skryta om att han gör en massa god mat till mig hela tiden nu när han är hemma :-D haha men visst, han gör både lunch och middag varje dag till mig *skryt skryt*. Kanske ska skryta om att jag städar och tvättar istället ;-)

Anyway ;-) idag behöver han inte laga mat iallafall för idag blir vi bjudna på restaurang av Mathias fölräldrar. samma ställe som förra året: Thai Silk i Borås. Egentligen skulle vi till Oliven men det gick inte. Tror de hade stängt eller något sånt dumt.

HOPPAS verkligen det går bra med Ellebellen, annars blir det jobbigt, men han brukar vara nöjd sålänge han får vara i famnen och får amma när han vill även om jag hoppas på att slippa amma där.

Sen ska vi hem och ha lugn hemma kväll med barnen bara *tråååk* jag hade hellre umgåtts med några fler men ja, det blev inte så.

Nej, appropå tvätt så måste jag vika en och hänga en annan nu, först lite tuttlunch till Elmer bara.

Kommentarer
Postat av: Sandra med treungar

Gott Nytt År!



Hoppas ni får en skön kväll!

Kram!

2009-12-31 @ 13:00:05
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag hoppas du och din familj får en bra nyårsafton

2009-12-31 @ 14:00:16
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha vad då dumt att Oliven evt skulle ha stängt. Dom kanske också vill fira nyår eller något tom dummare vem vet..

2009-12-31 @ 17:16:49
Postat av: Linda L2K

Lät väldigt super det där!!!



Gott Nytt År!!!!

2009-12-31 @ 18:30:05
Postat av: Trollis

Perfekt att dela på sysslorna. Det gör vi oxå. Här är det oftast maken som gör mat. Jag tvättar. Sen delar vi på barnen (självklart) och städning! Jag var på bio med S i går. Vi såg Alvin2. Så himla söt film.



Kraam.

2010-01-02 @ 09:39:24
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback