Hela världen sover?

Men SNARK vad det är dött på nätet!

Ja här i min blogg med :-)

Visst får man känslan av att hela världen står stilla? Det känns inte alls som vanligt, väldigt dött, instängt och trååååkigt. Man lullar omkring i någon slags juldvala och svullar godis och ägnar sig åt en massa Tv- och film-tittande. Jag känner mig otroligt rastlös.

Jag vill GÖÖÖRA något! Shoppa! :-P kan ingen tipsa mig om bra webshopar med REA?

På dagens schema står INGET. Lite mer tvätt bara och lite dammsugning. Mathias lagar mat (som vanligt när han inte jobbar) och idag har han till och med diskat så inte ens det behöver jag göra ;-)

Elmer har fortsatt feber men inte så fasligt hög, han vaknade med 38,0 och det hade han sist jag mätte också. Undrar vad det är för något? Inga tänder iaf vad jag kan se och känna.

Nej nu sover båda kidsen så jag får passa på att greja med tvätten...

Kommentarer
Postat av: Marie

Passa på att titta in på Gekåsbloggen om du har tråkigt, såg en söt kille där som jag kände igen ;-)



God fortsättning önskar Marie som brukar läsa här men är dålig på att kommentera :-)

2009-12-26 @ 14:40:13
URL: http://marremaries.blogspot.com/
Postat av: MansonDust

Jag håller med. Helt jävla dött är det på nätet ! Jag får lite lätt damp..

2009-12-26 @ 14:45:51
URL: http://mansondusts.blogg.se/tavlar
Postat av: Liv

Hej Beckah!

Ville bara skriva in en sväng för att säga: "Jag gillar din blogg".

Fortsätt på samma vis oavsett vad andra gnäller om!

Tack för mig och god fortsättning på julen och ett gott nytt år!

//Liv!

2009-12-26 @ 15:22:45
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nu när Mathias är hemma - och du har tråkigt: Varför inte gå en långpromenad?

Tråkigt under helgdagar vet vi vanliga löneslavar inte vad det är.



Promenader, böcker, musik - och sömn...det som man inte har tid med vanliga dagar, det är just helgdagarnas innehåll.



Hur kan man ha TRÅKIGT vid dina år, det kan jag inte fatta!



Skippa internet några dagar och gör något du tycker är roligt i stället!

2009-12-26 @ 17:20:38
Postat av: Hanna

är oxå rastlös å längtar till vardagen igen.. fast idag har det va en snabb visit på stan och lägenhets kollande..tyvärr inget att ha..

2009-12-26 @ 18:49:09
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Jag har tips och har shoppat!!! ;-)

2009-12-26 @ 20:19:47
URL: http://muppsan.com
Postat av: Madeleine

Hihi ;-) Nejdå, min Alvin har på sig halsbandet hela tiden nu!!! Kommer inte ihåg när jag tog på Amanda första, kanske vid 3månader...

2009-12-26 @ 20:34:24
URL: http://muppsan.com
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Har en lista på webshoppar med mellandagsrea på bloggen... i och för sig bara såna som säljer Odd Molly, men det kanske är nåt ändå? :)

2009-12-26 @ 20:49:05
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Cilla

Han hade haft lite prickar och så med?



kan vara tre-dagars febern!

2009-12-26 @ 23:12:42
Postat av: Himmelohelvete

Till anonym!



SÅ ni helt vanliga löneslavar vet inte vad tråkigt är på helgdagar....nähä ok...men då är det nog olika då för man kan visst fan ha tråkigt ändå. MIn man jobbar heltid o han blir också rastlös o kan ha tråkigt när han är ledig länge...



Och jag blir otroligt rastlös med när det är helt. Även om jag dessvärre inte har nåt jobb att gå till annars så är ändå vardagen nåt som innebär mkt att göra för en arbetslös/föräldraledig osv ändå...



Varför skulle man inte kunna ha tråkigt i Beckahs ålder? Hon är några år yngre än mig och nog fan kan man ha tråkigt då likaså man kan ha i ALLA åldrar....



Du verkar ju dessvärre ha ett riktigt tråkigt liv också som inte kan göra nåt utan klanka ner på vad B gör eller inte gör om dagarna;-)

2009-12-27 @ 12:34:49
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Ansi

Kolla in Zillstar.se rean börjar imorgon, halva på det mesta...

2009-12-27 @ 19:28:09


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback