Vecka 20 + UL - filmen!

Idag går jag in i vecka 20 minsann :-) alltså 19+0

Jag har nu äntligen knåpat ihop en film med hjälp av det jag filmade på UL:et förra veckan. min allra första film jag skapat hihi så den är kanske inte lysande ;-) och kvalitén på filmklippen är usel vilket jag redan tidigare sagt.

Det roliga är att efter att ha jobbat med den här filmen om Hoppsans kön är jag tillbaka på NOLL igen hahahaha jag hade börjat tro att det kanske var en tjej men nu vet jag verkligen inte alls och jag tror att alla kommer att hålla med om det när de sett.

Hoppsan är ett litet busfrö som inte tänker avslöja sig i första taget ;-)

Anledningen till att jag tog tag i filmprojektet är för att det pågår en omröstning om hoppsans kön inne på FL. Rösta GÄRNA där (men se filmen först).

Här hittar du den tråden: http://www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42915114.html

Här kommer filmen:



Filmlänk om det inte funkar:  http://www.youtube.com/watch?v=85WiwTJnOZo

Skriv gärna en kommentar om vad du tror att det är efter att ha kikat och glöm inte rösta på FL :-)

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vet ju redan att det är en tös så denna filmen behöver jag inte ens titta på men det gjorde jag ändå och det enda jag såg var ett enda blurrblurr. Jag hatar UL-filmer för jag ser verkligen inte vad som är vad om inte barnet visas i profil.

Men - du får en tös och det baserar jag på alla dina bilder sen innan!

2009-04-15 @ 12:10:19
Postat av: Anonym

Är det inte rätt korkat att komma tillbaka till FL fastän du är spärrad?

2009-04-15 @ 15:28:29
Postat av: rödtopp

jag tror stenhårt på att hoppsan är en tjej

2009-04-15 @ 19:55:35
Postat av: Jennie

Nä, ser ingenting, hi hi! Har ju svårt att urskilja de olika kroppsdelarna så nåt kön går ju defenitivt inte att se! Ska du göra riktigt könsul förresten?

2009-04-16 @ 08:00:29
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

svårt nu ju

2009-04-17 @ 17:28:35


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback