Vaken *gäsp*

Då var man uppe :-)

Bredvid mig står en kopp väldoftande kaffe och väntar på att svalna. Alvin står framför TVn och diggar till Bolibompa på SVT B. Nu börjar Woofy.

Hunnit med att plocka i ordning hemma, städat rent barnet och fått på honom blöja och kläder och fått i honom morgongröten. Gjort disken och bryggt kaffe. Duktiga jag minsann.

Utanför står regnet som spön i backen. Undrar vad denna dag har att bjuda? Ingenting som vanligt antagligen. Fick tänka efter ett slag vad det är för veckodag och det är ju för sjuttsingen fredag!

Ut i regnet måste jag för jag har ovanligt duktiga köpare den här traderaomgången så pengarna rasar in ultrafort hehe och jag vill ju skicka peketet direkt då ju.

Måste söka en massa jobb idag också. Katastrofalt svårt att lyckas hitta jobb! SUCK!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du hittar ett jobb sanrt håller tummarna

2008-11-14 @ 11:16:35
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: mitha

Hej Beckah!



Vart ett tag sen!



ja fy fan att söka jobb är mindre kul, ännu mindre när man bara får nej nej nej hela tiden=(



Lycka till!



tjing från Mitha

2008-11-14 @ 13:02:10
URL: http://www.himmelohelvete.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback