Traderas baksida

Jag älskar verkligen tradera! Jag är storköpare och säljer väldigt mycket också. Oftast fungerar allt smidigt men ibland blir man sur och besviken.

Köpte en ullkappa som sades vara i jättefinst skick. Se annons:
http://www.tradera.com/Svart_Ullkappa_stl_36_-auktion-76705599

Idag kom kappan hem... för det första hängde knapparna i lösa trådar redo att trilla av vilken sekund som helst. En knapp hade redan blivit fastsydd för hand av förre ägaren. Jag satte mig genast och sydde fast knapprna med nål och tråd. Måttligt road.

Sen upptäckte jag en stor spricka i en söm i fodertyget! Då blev jag riktigt irriterad! Mailade såklart säljaren men har inte fått svar än eftersom hon förmodligen jobbar och inte hunnit läst. Ska bli intressant att höra.

Nu har jag sytt ihop fodret. Skitfult såklart men det är ju mindre noga eftersom det inte syns. Värre med en reva som repas upp mer och mer och mer.

Innan jag lagade såg den ut så här:


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Tråkigt när det blir såhär.

Jag är juh oxå en stor Tradera fan as you know.

2008-11-14 @ 19:32:39
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anonym

Du ser inte ut som en 36a....

2008-11-18 @ 20:50:16


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback