Då var man med i tidningen då

Idag kom nya numret av Mama ut. Till prenumeranter vill säga. Vi vanliga dödliga får hålla oss till den 18:e, vilket normalt sett är helt okej men inte när man själv medverkar i tidningen!

Jag hade inte fått läsa slutresultatet av intervjun, inte fått se bilderna, ingenting. Plötsligt börjar folk skriva till mig på nätet att jag och barnen blev bra i tidningen. Say what?! Vilken tidning? Hade inte en susning om att den kommit ut. Så i flera timmar fick jag plågas av vetskapen om att massor av folk satt där och kunde se bilder och läsa något om mig som jag inte fått se själv än. Otroligt frustrerande.

En vänlig själ fotade av repotaget och skickade mig så jag fick lugn och ro i sinnet. Eller ja... det var ju inte världens mest upplyftande bilder precis men det får duga. Bjuder på det.

Bilderna finns i bilddagboken. Länk dit finns i kanten.


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Så mysigt att han låtit håret växa lite äldsta gosisen. Me loooove.

2008-11-14 @ 05:06:28
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback