EPIC FAIL! Hahahahaha

Nu ska jag bjuda på mig själv så ni får er ett skratt :-) Mouahahaha :-D

Jag har så fucking jävla dåligt lokalsinne att det knappt är möjligt!

Skulle ju då köra till Göteborg själv för första gången och jag har sagt tusen gånger att jag aldrig tänker köra dit, men blev ju tvungen för att ta Elmer till Barncancercentrum idag.

Jag failade STORT! Jag skulle hitta från Skene till Östra sjukhuset. När man kommer från vårt håll är det skitlätt att hitta dit, det går typ inte att misslyckas - om man inte heter Beckah.

Jag snurrade runt HELA jävla stan flera gånger och det är ingen överdrift. Naturligtvis bara på sådana vägar i utkanten - vägar där man inte bara kan stanna eller vända och annat lyxigt - nää har man väl kört in på en väg är det bara att köra på och hoppas på att man antingen hamnar rätt eller hittar en avfart som känns bra att ta.

Jag körde igenom tunnlar 7 gånger. Nej - inte OLIKA tunnlar. Jag lyckades pricka in Götatunneln TRE jävla gånger - från samma håll. Det är nog värt en medalj. Övriga 4 gånger var andra tunnlar men iallafall 2-3 gånger genom någon annan en och samma tunnel.

Jag har besökt Mölndal också. Fantastiskt bra jobbat. Tillslut hamnade jag på Frölunda torg för att kunna parkera och ringa någon och be om hjälp. Elmer sov och jag skulle aldrig få för mig att lämna ett barn i bilen och det spöregnade så jag kunde inte gå ut och fråga någon.

Ringde en syster (Angelica) helt desperat och bad om hjälp. Då hade jag en halvtimme kvar innan mötet på Barncancercentrum. "Kör bara E20 mot Stockholm, heeela tiden, så kommer skyltarna mot Östra sjukhuset om du håller till vänster." - "Det har jag gjort! Flera gånger!" Sa jag med ynklig röst och började storgråta. Hahahaha så jävla värdelös! Meeen jag gjorde ett nytt försök efter samtalet och lite peppning - Sthlm sthlm sthlm och JAAAA skylt mot Östra!!!! Då ville jag gråta igen - av lycka! Kom fram 5 minuter innan mötet!!!

Det tog mig två och en halv timme att köra från Skene till Östra!!!

Tänkte mig att jag skulle köra "bakvägen" tillbaka hem, alltså via Partille, hahahahaha!!! Yeah right. Det försöket slutade med en rundtur i Sävedalen, vilket iofs kan vara trevligt av vissa orsaker, och sen var jag plötsligt tillbaka vid sjukhuset! Men va fan då! Jaja jag letar mig ut till E20 igen - ÅH! Skyltar med ett flygplan på! Yeeeey! Flygplan = Landvetter = MITT HÅLL hem! Stenkoll på flygplansskyltarna och följde dem tills jag äntligen var på rätt väg! Haleluja!

Själva besöket då? Hur gick det? Ja, det får bli ett eget inlägg. Kanske idag, annars imorgon.





Kommentarer
Postat av: Martina

Tror det vore på sin plats med en GPS....annars du kanske hamnar i Stockholm nästa gång...



Eller förresten strunta i den där GPS:en, vi tar så gärna emot en vilsen Beckah här i "storstan" :-)



Hoppas besöket gick någorlunda bra...

2011-09-13 @ 23:05:46
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Det värsta är att jag HAR en GPS. Helt ny och fin ligger den här i sin förpackning eftersom jag är för oteknisk för att förstå den...

2011-09-13 @ 23:11:26
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: mia

Jag lider med dig, jag kan köra vilse i en kaffekopp. OCh är man oteknisk tillila kan faktiskt en GPS snurra till det ochså haha. Speciellt om man råkar ställa in att man vill undvika motorvägar eller trafik....då kommer man på vägar man inte trodde fanns

2011-09-14 @ 06:09:23
Postat av: m

hehehe..låter precis som något JAG skulle kunna lyckas med.. ;-)

2011-09-14 @ 06:54:33
Postat av: m

hehehe..låter precis som något jag skulle kunna lyckas med.. ;) Skönt ni kom fram i tid till slut :)

2011-09-14 @ 06:55:23
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också dåligt lokalsinne. Jag vill inte tävla med dig om det - men ja - fadäserna är många. Därför använder jag Eniro vägbeskrivning - printar ut beskrivningen innan. Men du kanske inte har någon skrivare?

2011-09-14 @ 07:04:52
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hahaha jag kollade Eniro innan och skrev av men det hjälpte ju föga ;-)

2011-09-14 @ 07:14:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda w L2K - Från botten till toppen...

Hihi! Jag tänkte skriva ungefär som Martina. ;o)



Men du, jag har också lyckats med en sån sak... Mitt lokalsinne är inte det bästa. Maken får många samtal om att förklara vägen när jag är i farten...



<3<3<3

2011-09-14 @ 08:39:55
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ojdå!

Låter som mig när jag skulle från Sahlgrenska en gång.

Var tillbaka på sjukhuset 3 gånger innan jag äntligen fick syn på ett flygplan att följa...



Vill du ha sällskap till Östra nästa gång så säg till.

Jag bor på vägen till Göteborg =)

Ha det bäst!

Kram

2011-09-14 @ 11:59:14
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback