UNDERBARA Nalles Resa!!! OBS! ALLA Läs detta!!!!

Nu måste jag berätta något helt fantastiskt, härligt, ofattbart och bara helt ...underbart!

För några dagar sedan så berättade jag för er om lilla tjejen Ella som är 11 år gammal och ligger på barncanceravdelningen på barnsjukhuset i Göteborg. Samma avdelning som Hailey. Flickornas mammor har fått fin kontakt och det var på den vägen jag hörde talas om Ella och kunde blogga om henne.

Det kom in många bra tips men en hel del av dem fungerar tyvärr inte som tex Keyboard eftersom Ella som sagt tappat rörelseförmågan, det innefattar även finmotoriken, eller Karaoke - hennes stämband är som sagt kraftigt påverkade. Men det var väldigt glädjande att så många engagerade sig <3 Stort tack <3

Från underbara Anna-Maria, mamma till finaste Lova, kom ett enormt bra tips! Hon tipsade om Nalles Resa som jag aldrig hört talas om innan. Jag surfade in på Nalles Resas hemsida och hittade ett kontaktformulär där man kunde anmäla förslag. Nalles Resa hjälper och stöttar svårt sjuka barn och deras familjer. Barn med Cancer, svåra hjärtsjukdomar och liknande (inte brutet ben eller vattkoppor som ni kanske förstår hehe).


http://nallesresa.se

Så jag anmälde fina Ella och bad Nalles Resa att göra något för Ella. Men, jag anmälde även min fina vän Rachel, Haileys mamma! Rachel har kämpat så vid sin dotters sida hela vägen och helt ensam. Jag som känner till hela sitiuationen och allt runt omkring också, inte bara biten med Hailey, står helt mållös av beundran över att Rachel fixat detta! Hon är heeelt makalös. Jag får ont i hjärtat bara av att tänka på allt som varit och är kring dessa fina tjejer och hur de kämpar både med Haileys sjukdom och allt annat <3

Så jag bad alltså Nalles Resa att göra något för Rachel också :-)

Igår ringde gulliga Per-Erik från Nalles Resa till mig. Han berättade att de bestämt sig för att SJÄLVKLART ställa upp för Ella!!! Jag blev sååå himla lycklig och glad! :-D Så Nalles Resa ska hitta på något skoj som passar Ella för att skänka lite ljus i hennes liv <3

Sen fortsatte Perre med att berätta att de faktiskt även tänker ställa upp för Rachel! Gaaaah! Jag visste knappt vad jag skulle säga! De tänker skicka henne till Stockholm en helg, först en natt på fyrstjärninga hotellet Rica och sen vidare till ett Japanskt Hotellspa som heter Yasuragi.

...men det slutar inte där!

För därefter säger Perre att de inte tänker skicka Rachel ensam! Nej! De skickar MIG OCH RACHEL TILLSAMMANS!!!!!

Tror ni jag tappade talförmågan eller???!!!!

Mat och boende står de för. En lyxhelg bara för oss två tjejer med avkoppling och ladda batterier! Åh vilken lycka att få göra detta med Rachel för jag vet att hon verkligen verkligen behöver det och dessutom så FÖRTJÄNAR hon det verkligen också!!! Mer än någon annan!!!

Rachels mamma har lovat att komma och ta hand om Hailey den helgen och mina småpojkar får vara hos sin pappa och Victor ordnar det sig med utan problem också :-)

Jag måste bara försöka fixa den sista detaljen och det är själva resan. Alltså tåg eller buss till och från Stockholm för den biten finns det inte sponsring på. Men jag SKA fixa det! Jag ska ju sälja lite begagnade barnkläder här i bloggen snart (måste bara orka fota) så jag ska nog lyckas skramla ihop en peng så vi kommer iväg :-) Egentligen borde jag starta en insamling men hindras av två saker: 1. Det handlar inte bara om Rachel utan om mig också och jag är verkligen inte förtjänt av detta egentligen, jag är inte mamma till ett svårt sjukt barn och 2. jag skulle bli så ledsen och så hade det varit så pinsamt om det stod 0 kronor på insamlingssidan :-P


MEN GUUUUD VA JAG ÄR GLAD!!!!!!!!!!!!!!

TACK UNDERBARA NALLES RESA!!!!!!!!



Nallebudet är Nalles Resas huvudsponsor och härifrån kommer deras underbara nallar :-)
http://www.nallebudet.se



Första natten i Stockholm blir på detta fina hotell!!!
http://www.rica.se


Det häftiga lyxiga japanska spahotellet!
http://www.yasuragi.se 




*************

Efter önskemål lägger jag till detta trots allt:

Swedbank 80325 045306396
(mitt konto, kollade först om det fanns insamlingstjänster på nätet men den jag hittade tog betalt 5% vilket inte känns okej)

OM det mot förmodan kommer in några pengar och om det ännu mer mot förmodan skulle bli ett överskott (as if) så kommer överskottet skänkas till Nalles Resa http://nallesresa.se för att de ska kunna hjälpa fler svårt sjuka barn och deras familjer.

STORT tack på förhand för varje krona som eventuellt kommer in <3



Måste bara tillägga också
att vissa som kommenterat verkligen inte på något sätt fattar vilken fruktansvärd situation det är att sitta som ensam förälder med ett svårt sjukt barn månad ut och månad in på sjukhuset. Bara detta skulle få vem som helst att bli galen. Om man inte kan sätta sig in i detta (och det kan INGEN, inte jag heller) så kanske man ska hålla tyst med sina moralkakor? Vet man dessutom inget om situationen i övrigt, hur det ser ut i en specifik familj så kanske man har ännu större anledning att hålla tyst! Fruktansvärt hur vissa beter sig!

Att ta en paus en helg, få andas, rensa tankarna, få lov att skratta, slippa BARA vara mamma, det kan vilken mamma som helst behöva ibland. UTAN att ens ha en så här hemsk situation. Helt otroligt att någon kan ifrågasätta en sån sak över huvudtaget! SKÄMS!


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååh vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-12 @ 09:19:31
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen

Nu blir jag helt rörd, det känns jättefint att just mitt tips kunde leda till något så här fint.

Jag sa att Perre är en helt otrolig man :-)

Hoppas allt kommer att bli jättebra och minnesvärt för alla. Och vi vill självklart ha uppdateringar :-)

kram

2010-10-12 @ 09:39:03
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jaa TACK snälla Anna-Maria ditt tips var GULD! Ni bloggläsare får självklart "följa med" här hihi :-)

2010-10-12 @ 09:40:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Melanie

Men herregud, så hemskt! Vill man verkligen åka på lyxhotell när ens dotter ligger och är svårt sjuk?

Jag är helt med på att hon gör ett jätte jobb som sitter där dag in och dag ut med sitt svårt sjuka barn. Men bara själva tanken på att ligga och bli knådad tack vare att hennes dotter är svårt sjuk får mig att vilja kräkas!

Nej, kom med nåt annat som varar lite längre än en helg i Stockholm! Satsa istället på insamling som underlättar Rachels vardag senare i livet när hon fått med sig Hailey hem igen.

2010-10-12 @ 10:21:07
Postat av: Suzan

Grattis!! Att jag inte själv tänkt på Nalles Resa! slår sig för huvudet Jag jobbar juh med Perre! =)

2010-10-12 @ 10:21:17
URL: http://tootzieroll.blogg.se/
Postat av: Angelica/Jeka

Vad kul för Ella. Hoppas verkligen detta ger henne lite energi.



Kul att du och Rachel får göra något ihop. Själv hade jag ju tyckt att hon kanske skulle tagit med sina andra två barn och gjort något spännande med dem.

Nu vet jag ju att hon träffar dem att de är på sjukhuset och så.



Men hoppas ni får kul. =)

2010-10-12 @ 10:22:38
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Sofie

låter helt fantasiskt, hoppas tjejen får en underbar upplevelse som får henne på lite bättre humör i alla fall

2010-10-12 @ 10:32:19
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: thile

Åh, jeg blir så rørt, vennen, og glad for deg, du fine tjejen min <3<3<3



Dette fortjener du , klem fra meg <3

2010-10-12 @ 10:47:54
Postat av: Martina

Klart du är värd detta med! Vad har du för kontonummer så sätter jag in lite till resan så kan du skicka vad du vill, om du vill, så låtsas vi att jag köper det av dig ;-)

2010-10-12 @ 10:58:59
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Jätteroligt får både Ella och Rachel (och dig såklart) och jo du är visst värd detta, så mycket som du gör för andra (ella, rachel, alla du nämner (tex de barn med samma sjukdom som Elmer och säkert flera andra som jag missat) så är du helt klart värd detta. :)



2010-10-12 @ 11:11:17
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: qat

Men ååååååh.... Jag sitter härborta och gråter. Så rörd blev jag! Vilka fantastiska människor det finns - i så många betydelser. Såna här små saker i en människas liv får en att orka lite mer. Lite till. :D



Grattis grattis grattis till alla!!!!

2010-10-12 @ 11:13:52
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Fint gjort av Nalles resa! Och jag tycker nog också att du är värd en hotellweekend. Njut!

2010-10-12 @ 11:18:43
URL: http://www.sarasmammablogg.blogspot.com
Postat av: petra

Vad roligt :) Och jag tycker du ska starta en insamling på ngt sätt ändå, tror säkert det finns folk som gärna skulle skänka en liten slant till detta. Jag har absolut inte gott ställt men jag hade kunnat tänka mig att bidra med en liten peng ändå :)

2010-10-12 @ 11:54:18
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/
Postat av: Lina

Va fint av dig att du tänker på andra! Det skulle funnits fler såna som dig så hade världen kanske sett annorlunda ut!!

Hur gick det med din lymfkörtel?

2010-10-12 @ 12:12:16
URL: http://www.allagodatingr3.blogspot.com/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Till vissa: aaaaw så gulliga ni är. Tack fina ni :-) <3



Till andra: Att ni inte skäms?!!! Usch!

2010-10-12 @ 12:29:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lotta Rhodin

Tjena tjejen! =)



Vad GLAD jag blir för Rachels, din&Ellas skull! =)



Strunta i alla surpuppor som uppenbarligen verkar glida fram på en räkmacka! Det kan ju DOM vara tacksamma för ju!



En paus med andhämtning är det ABSOLUT inget som helst fel med, tvärtom, tycker jag!



Ni är värda detta, på olika vis, alla 3 tycker jag!

UNDERBART! Hoppas ni får det riktigt bra&minnesvärt!



BAMZEKRAMAR!!!! <3

2010-10-12 @ 12:39:15
Postat av: malin

åååå, vad härligt för er alla!! Hoppas ni får det riktigt bra!!

2010-10-12 @ 12:43:02
Postat av: Linda

underbart!!!!!!! det förtjänar NI BÅDA!!!!!!



kram

2010-10-12 @ 12:45:15
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Martina

Pengar på väg! Hoppas ni båda kan hämta myycket energi från detta!

2010-10-12 @ 14:09:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Perre

Svar till Melanie. Nalles Resa har för avsikt att på sikt arrangera insamlingar i ett större format där behållningen skall gå till svårt sjuka barn och utsatta barn i Sverige. Om vi skickar en förälder som genomgår en jobbig period i sitt liv med ett svårt sjukt barn så gör det varken till eller från när det gäller framtiden. Gläds i stället för Rachel som kan få ladda batterierna och komma hem till sin dotter med lite ny kraft. Rachel, du är så välkommen...

2010-10-12 @ 14:11:13
URL: http://www.nallesresa.se
Postat av: Linda L2K

Åhh!!!! Vilken underbar människa du är som gör nåt sånt här för andra! Och vad roligt för Ella och Rachel! Och klart du med är värd detta!!!

2010-10-12 @ 14:18:38
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: sussie

Men ååh så härligt. Visste inte heller att nalles resa fanns ens.. men åh så roligt för er, verkligen!

Och ni andra som inte unnar dom gott, dra något gammalt över er. Har man ett sjukt barn (vilket jag inte har, så jag kan ju inte med hundra säga hur just dom känner sig) men det är väl klart att man förtjänar sig någon dag själv, rensa tankar, ta hand om sig själv två dar, och att ANDAS...

2010-10-12 @ 14:25:22
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com
Postat av: MalinI

JAg tror absolut att en helg för att kunna koppla av krävs när man lever som Rachel. Hoppas ni får en underbar vistelse. Tänk vilka nya krafter Rachel kommer ha efter helgen.

2010-10-12 @ 14:33:28
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Så många fantastiska människor det finns! <3

2010-10-12 @ 14:45:53
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lina

Vad underbart för Er! Hoppas ni får riktigt mysigt!



När är det ni ska åka i så fall? Eller när behöver ni senast fått ihop till resan fram & tillbaka till Sthlm?



2010-10-12 @ 15:08:54
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: NÅGON

Melanie är bra dum! En helg i Stockholm räcker ju MYCKET LÄNGRE än bara under den helgen!



Att få en paus några dagar kan vara skillnaden mellan att krascha och orka ett tag till. Vem ska sitta där hos Hailey om Rachel kraschar?!



Du pratar om när Hailey kommer hem. INSER du hur långt fram det ligger? Det är inte ens säkert ännu ATT hon kommer hem. Det är inte säkert att hon överlever.



Att få pausa och ladda batterierna är livsviktigt!

2010-10-12 @ 15:21:41
Postat av: Mamma till sjuk dotter

Vill börja med att berätta hur oerhört många barn som är väldigt svårt sjuka men som förvägras hjälp för att pengar och resurser inte finns. Varje dag.

Hur du kan med dina friska barn efter allt du utsatte MammaBecka för förra julen ta emot detta när du vet att andra stackars sjuka barn kommer att dö för att pengar inte finns att hjälpa dem medan du åker på spa något du inte ens förtjänar är för mig helt obegripligt.

Jag tycker du skall skämmas rikgit ordentligt Rebeckah.



Till den här Perra så borde han inte få lov att arbeta med detta då han uppenbarligen har oerhört dåligt omdöme. Folk skänker pengar till er i tron att de hjälper svårt sjuka döende barn till något bättre. Var går pengarna? I egen ficka som Röda korset? Till dyra sparesor till folk som inte innefattas av fonden egentligen. Skandal.



Jag kände till fonden sedan tidigare men har aldrig tänkt tanken att tipsa om den då den inte borde vara aktuell här. Jag och många av mina bekanta har skänkt pengar till fonden men det är det slut med nu. Aldrig mer säger jag. Inte när det går till sådant trams.



Beckah, i kväll när du går och lägger dig, tänk på alla dessa sjuka barn världen över som aldrig får den hjälpen de behöver, tänk även på dessa när du ligger på spaet och får massage.



Förstår om du inte publicerar detta och det gör inget, huvudsaken är att du läser det.

2010-10-12 @ 15:26:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag kommer att sova med gott samvete. Jag är glad, lycklig och stolt över det här. jag får vara med och ge Rachel lite guldkant på tillvaron vilket i förlängningen kommer att göra Hailey gott.



Att det här inte är vad Nalles Resa är till för har du tvärfel i. Det står klart och tydligt på deras sida att de bland annat skickar iväg föräldrar på spa. Upplysningsvis så gör barncancerfonden också en hel del för familjerna till de sjuka barnen. Alla pengar hos Barncancerfonden går inte till forskning om du trodde det.



Inte ett enda barn kommer att dö för att vi tar del av det här. Det var bland det löjligaste du hade kunnat skriva. Skulle du försöka atackars samvetet? :-) då får du nog försöka med något vettigare, det där blir bara löjligt.



Du är ju helt ute och snurrar. Att påstå att barn dör pga att jag tar del av det här är ju lika vettigt och intelligent att att påstå att du dödar barn genom att sitta och kommentera i min blogg. Du hade ju kunnat sälja din dator istället och skänkt pengarna till välgörenhet.



Att skicka en ensamstående mamma till ett svårt sjukt barn på spa är i allra högsta grad "att hjälpa ett svårt sjukt barn till något bättre" för Hailey får en mamma som kommer att orka lite till.



Nej du :-) din kommentar är bara patetisk, faktiskt, ärligt talat och den fungerade inte minsta lilla.



Ditt påstående om att du skänkt pengar innan men ska sluta nu är bara skrattretande. Du tror väl inte på allvar att NÅGON skulle köpa det där? :-D antagligen har du aldrig skänkt en krona till välgörenhet i hela ditt liv :-) dessutom hade du fått skylla dig själv i vilket fall om du inte läst på vad pengarna går till för det står precis just detta med föräldrar och spa-helger :-)



JAG är ingen sådan förälder men jag är med för Rachels skull, för att hon ska få dela upplevelsen. Jag kan tänka mig att det vanligen annars är mamma + pappa som åker. Lite svårt för en ensamstående.



Så var det med det och du behöver inte bemöda dig med att svara, jag är inte speciellt imponerad av dina försök att få till något slagkraftigt :-)

2010-10-12 @ 15:42:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Marielle

Vad fantastiskt, underbart roligt för dig och Rachel!

2010-10-12 @ 16:50:13
URL: http://mariellelundh.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Adrian

Blev så glad när Rachel berättade att ni skulle iväg!! Verkligen ett fint initiativ =) Ni får se till o njuta massor av sköna behandlingar, och tänk inte på mig som kommer sitta hemma och uggla, haha! (Skoja bara, borta bra men hemma är alltid bäst tycker jag! ;))

2010-10-12 @ 17:02:47
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Erika

Mina barn har varit sjuka, vissa gången riktigt, riktigt illa. Men inte på det viset som dessa barn vars föräldrar nu ska få ett andningshål, ett utrymme att få hämta kraft, vara sig själva för en liten stund och inte bara mamma (dessutom till ett sjukt barn som kräver så mycket mer och annat av en som förälder.



Vad jag har klart för mig är att jag vet vad jag längar hemifrån, att få shoppa, komma till skola/jobb, ut och handla mat eller något annat trivialt bara jag får luft, göra något annat, komma hemifrån en stund, vara bara jag, mig själv ett ögonblick, när mina barn piggnat till efter en veckas sjukdom. på det viset kan jag bara tänka mig in i vilket behov dessa mammor (och pappor) har.



Att folk kan vara så småaktiga och inte tänka längre är totalt obegripligt. Visst behövs pengar till forskning och riktat till de svårt sjuka barnen men deras föräldrarna måste även de orka med och få ny kraft, något att glädjas åt så de kan förmedla glädje, kraft och ork vidare till sina barn i allt det svåra. Så go girls, go!!!

2010-10-12 @ 17:33:01
Postat av: ak

Fint och bra initiativ, sträck på dig och strunta i okänsliga kommentarer!

2010-10-12 @ 17:36:09
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Fantastiskt underbart ju!!! Ha det så kul!!!

2010-10-12 @ 18:49:49
Postat av: Mizca - Tredje gången gillt?

Men shit, Beckah!

Vilken otroligt fin ängel du är, verkligen. Du tänker absolut inte bara på dig själv. Rachel är säkerligen riktigt stolt över dig och glad att ha dig som vän. Och Ella kommer bli så lycklig när hon får uppleva något roligt, tack vare dig och nalles resa :) Vilken gåva du kommer med!



Att du får följa med är ju jätteroligt. Jag förstår att det först och främst är mamma+pappa som åker med om Rachel är ensamstående har hon ju ingen att åka med. Och jag tycker det är en självklarhet att du som fixat detta skall få en plats på spa`t.

Du är verkligen värd det, du behöver också få andrum och ta det lugnt en helg även om du inte har så pass sjuka barn!



Du är ensamstående till tre fina pojkar, du pluggar heltid och du tar hand om dina vänner och deras barn på ett sätt som är otroligt vackert!

Du är ingen egoistisk människa, den som påstår det skall ha smäll!



Jag är glad att det finns människor som du, Beckah!

Var stolt över att du gör allt du kan för dessa små barn och deras föräldrar.



Tack!

2010-10-12 @ 19:13:30
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca - Tredje gången gillt?

Jag blev så glad över ditt intiativ så jag skrev faktiskt om det på min blogg :)

2010-10-12 @ 19:25:53
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Carolina

Åh så underbart - vad härligt att du och Rachel får göra detta tillsammans, det är ni BÅDA väl värda! <3

2010-10-12 @ 19:47:05
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Maria - Mamma till två

Vad härligt för er att få komma iväg lite =)

Du har så rätt i att man inte ens kan föreställa sej hur svårt det är för en förälder med ett svårt sjukt barn, och att då få komma iväg och ladda om batterierna lite är guld värt =)

Och du förtjänar det du med!

Kramar

2010-10-12 @ 20:18:58
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Perre

Svar till "Mamma till sjuk dotter"

För det första så har vi ingen insamling där folk kan skänka pengar till oss, förutom via SMS men dessa pengar är så lite. Det är lite intressant att du nämner att du och dina bekanta har skänkt pengar till oss, då undrar jag vart du skickade dom för hit har de inte kommit. Vi har som jag sa ingen insamling. Sen så är vi ingen "Fond" utan en ideell organisation som drivs helt ideellt, mycket av kostnaderna tar vi ur egen ficka. Återigen så har vi inte att folk kan skänka pengar till oss däremot så kan vi driva organisationen med hjälp av snälla företag som ställer upp med sina tjänster.

2010-10-12 @ 21:03:53
URL: http://www.nallesresa.se
Postat av: Kia

Underbara människor,åk,ät och njut.Har själv bott på avd 322 med cancersjuk son.Tyvärr klarade sig inte vår älskade Simon.Cancermonstret vann.En högmalign hjärntumör(PNET)tog honom från oss endast 13 år ung.Jag och min man har besökt olika SPA efter detta hemska som hände oss och visst ger det kraft för att orka överleva.SPA=Salus Per Aqua=Hälsa genom vatten.Bry er inte om dom bittra energismaskarna.Många kramar Kia(Simons mamma)

2010-10-12 @ 22:06:26
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

åååh Kia, tack snälla gulliga <3



Men jag blir så himla ledsen att läsa att ni förlorat en älskad Simon :-( barn ska inte dö!



Jag har ju en 12-åring så det känns väldigt nära och jobbigt att försöka relatera till detta.



VARMASTE kramar <3

2010-10-12 @ 22:22:11
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: zandrama

Jag kom att tänka på stiftelsen Min Stora Dag som anordnar upplevelser för svårt sjuka barn mellan 3 och 18 år när du skrev om Nalles Resa. Eftersom du har kontakt med såna personer kanske du kan tipsa föräldrarna om det. Jag tror, obs tror, att det är föräldrarna som måste söka, men det brukar bli bra. En kompis till mig fick en resa till Thomas Tåget-landet i England beviljad förra sommaren med dem, det var verkligen jättelyckat!

2010-10-12 @ 22:54:36
URL: http://zandrama.wordpress.com
Postat av: Nilla

Hoppas ni får sååååå mysigt o bara kan slappna av o njuta. Ta lite massage för mig oxå ;-)

Kram på er

2010-10-13 @ 00:29:03
URL: http://wildavaregenangel.blogspot.com
Postat av: Moa

Jag kan inte låta bli att undra om "Mamma till en sjuk dotter" förväxlar Nalles resa med barncancerfonden? Hur man nu kan göra det... Nalles resa forskar inte, inget barn dör för att becka och en förälder till ett svårt sjukt barn får åka på spa.

2010-10-18 @ 16:55:49
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

fast även om hon blandar ihop med Barncancerfonden så lär hon bli besviken för de gör nämligen också den här typen av grejer för pengarna. Alla pengar går nämligen inte till forskning.



Fast jag tror att hon är en skojare som bara var tvungen att skriva av sig lite skit för att må bättre. hon har nog varken sjuk dotter eller har skänkt pengar.

2010-10-18 @ 17:30:58
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

fast även om hon blandar ihop med Barncancerfonden så lär hon bli besviken för de gör nämligen också den här typen av grejer för pengarna. Alla pengar går nämligen inte till forskning.



Fast jag tror att hon är en skojare som bara var tvungen att skriva av sig lite skit för att må bättre. hon har nog varken sjuk dotter eller har skänkt pengar.

2010-10-18 @ 17:31:20
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback