Bli ett fan - vinn en massa fina produkter!

MISSA INTE!





Företaget In The Pocket Baby finns nu HÄR på Fejjan!!!






Japp! Äntligen finns In The Pocket baby på facebook och detta firar man med att ge bort ljuvliga produkter till sina fans! Fans kommer också t ex att kunna vara med i tävlingar, utlottningar av produkter, ta del av introduktionserbjudanden och lägga upp egna favoritbilder!

Nu som en liten introduktionskampanj så firar de nya facebooksidan med att för var tionde ny fan lotta ut en svart haklapp med ärm bland de befintliga fansen. Det betyder att både nya och gamla fans har vinstchans. För var 50:e nytt fan lottar de ut en barnsits och för var 100:e en bärsele. Ju snabbare man blir ett fan desto större vinstchans med andra ord.

Jag kastade mig såklart in och blev ett fan direkt när jag upptäckte detta :-) Gör det du med vettja. Det kan bli du som vinner :-)

Jag har redan en sele från dem och det är det bärhjälpmedel jag använder mest eftersom jag nästan alltid har Elmer i den när jag hämtar ocvh lämnar Alvin på dagis.

Eftersom den går att vika ihop till en liten plutt och lägga i Willvin-väskan så är det också den selen som jag tar med "för säkerhets skull" om jag åker till affären, sjukhuset osv. Perfa!

Nu när jag blivit van med selen så hivar jag även runt honom på ryggen. kalasbra att det är så snabbt och smidigt att skifta mellan att bära på mage, höft och rygg. Bara att vrida lite.

Men selen är ju bara en av flera smarta produkter. Ingen av deras prylar är vanliga och alldagligt designade, ALLA är lika smarta och genomtänkta som selen. Jag ska nog ta och införskaffa en haklapp med ärmar faktiskt!


Bli ett fan HÄR



Kommentarer
Postat av: froidan

Kul att du är med i tävlingen!!

2010-04-15 @ 21:26:05
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Done :)

2010-04-15 @ 21:27:08
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Lovina

tack för tipset;) jag vann=)

2010-04-15 @ 22:39:54
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för tipset!

2010-04-15 @ 22:44:04
URL: http://litenfamilj.bloggplatsen.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Men GRATTIS Linda :-D gud så kul!

2010-04-15 @ 22:48:06
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback