Fotografbilder i svartvitt

Här kommer äntligen resten av bilderna på Elmer från hans halvårsfotografering :-)

Tyvärr i svartvitt. Jag gjorde en MISS som jag är skitirriterad på mig själv för!
Jag la alla favoritbilder i en mapp (kopior alltså) och sen satt jag 2 timmar och redigerade (ni vet - ta bort dreggel, snor osv, fixa ljus, kontrast mm. Jättefina bilder! Kopierade alla så att alla fanns i 2 exemplar (trodde jag) och ändrade nya kopiorna till svartvitt. SEN upptäcker jag att jag gjort en miss. Jag har inte alls två uppsättningar av alla redigerade bilder - Jag har bara EN uppsättning och den är nu i svartvitt! Gaaah!

Så nu får jag ta alla originalbilder och börja om ...om och när jag orkar. Jag lägger iallafall upp alla i svartvitt här:


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken skönhet! Hur fin och söt som helst ju!!

2010-04-07 @ 01:59:41
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Vilka jättefina bilder!

2010-04-07 @ 10:14:23
URL: http://signekatarina.blogspot.com
Postat av: thile

Så fine sort/hvite bilder, vennen =) Me like! Charmøren Elmer, jättefin han er <3

2010-04-07 @ 12:11:41
Postat av: Märta

Vilket litet fetto... Ursäkta, men han ser ut att ha det jobbigt när han sitter med sina bilringar!

2010-04-07 @ 13:39:00
Postat av: Linda S

Märta: Sök hjälp, du är i stort behov av det. I bästa fall kanske du kan få lite hjälp. Du verkar dock ha grava problem så det blir nog en hård nöt att knäcka.



Fiiina bilder på Elmer! Ska också gå och ta några bilder på vår 8-månaders Marcus men kan inte bestämma om jag ska göra bilder i studio eller om vi ska ta mera "naturliga" ute...

2010-04-07 @ 16:48:36
URL: http://littledevils.se
Postat av: Anna

Håller på föregående, Märta du verkar ha ALLVARLIGA problem, kalla en liten bebis för fetto. Finns det ngt finare och gulligare en en liten knubbig bebis? Jag tycker Elmer är alldeles lagom rund.

2010-04-07 @ 20:07:20
Postat av: Linnea

Supersöta Elmer! Jättefina bilder : )



Märta: Antagligen är det du som är FETTOT!

2010-04-07 @ 20:35:07
Postat av: Himmelohelvete

HÄlledussingen så fina bilder!!! Han är bara för goooo



KRAMAR



MÄRTA DIN ÄRTA TA DU OCH FJÄRTA NÅN ANNANSTANS! URK!

2010-04-07 @ 21:02:01
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Åsa

Vilken sötnos, superfina bilder!

2010-04-08 @ 08:15:39
Postat av: Anonym

De svartvita bilderna är fina. Bra kvalité och välfångat objekt (=Elmer).

Men jag undrar varför du fotoshoppar bort - som du skrev - dregel, snor osv... Bilderna får något lite reklamaktigt över sig när det verkliga livet inte är med.

2010-04-08 @ 08:30:26


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback