TÄVLING!





Min blogg fyller 1 år och för att fira detta tänkte jag ha en utlottning av ett hemligt paket!


Paketet kommer att skickas hem till vinnaren per post inom en snar framtid efter vinnaren är dragen. Innehållet kommer att avslöjas först efter att mottagaren fått sitt paket. Jag hoppas hen kommer att tycka det är en trevlig gåva :-)



Men lite ansträngning kräver jag i gengäld ;-)

1. Ta med dig bilden här nedan och lägg upp i din blogg (bilddagbok går också bra). Lite orättvist mot alla utan blogg kanske men jag ser ingen annan lösning. Visst, vissa kör med varianten att man då istället kan maila sina vänner men jag är inte så sugen på att orsaka att folk sitter och skickar spam till sina stackars vänner så den varianten hoppar jag över.

Tillsammans med bilden skall det såklart även finnas en länk till mig. Antingen till bloggens startsida eller till detta inlägg. Du kan antingen skriva en länk bredvid bilden eller länka själva bilden.

2. Kommentera i detta inlägget tillsammans med en länk till din blogg och det inlägg där du lagt bilden.

I kommentaren vill jag att du svarar på dessa frågor:

1. Är du tjej eller kille?
2. Hur gammal är du?
3. Har du barn och i så fall, hur gamla?
4. Vilken är din favoritfärg?
5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?
6. Är du prenumerant?
7. Bästa och sämsta med min blogg?
8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. (Denna är dock helt valfri och kan hoppas över)

Naturligtvis har dina svar absolut inget att göra med din vinstchans. Jag kommer att dra en vinnare helt slumpvis!


Du måste lägga upp bilden i din blogg och kommentera här FÖRE LÖRDAG KL 24:00. Vinnaren kommer sedan att dras i början av nästa vecka, när jag hinner.

Så KUL detta kommer bli :-) hoppas det blir så där runt 20 stycken iallafall. Absolut gärna ännu fler såklart men minst 20 skulle vara himla skoj :-)


Här kommer bilden du ska ta med dig:






Kommentarer
Postat av: jannike

1. Jag är en tjej:)

2. 21 år

3. En pojke, Anton 2 år och en flicka, Alicia 20 dagar.

4. Svart och rosa.

5. Sen ungefär 3 månader tror jag.

6. Nej, vet inte ens hur man gör sånt, utan klickar in på bloggen varje dag.

7. Att du har mycket bra åsikter och bra tips som jag gillar.

8. Som sagt har du många bra åsikter och verkar inte vilja vara någon annan än den du är

2009-11-12 @ 16:25:24
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: ida

1. Tjej.

2. 28 år.

3. Japp, två döttrar. 5 resp 2 år. En bebis på väg,

4. Svart och rött.

5. Ja de tgör jag, ända sedan den hette busig.sida.nu .

6. Nej.

7. Bäst: Rakt fram och ärlig, många uppdateringar och bra bilder, intressanta inlägg. Sämst: Kan inte komma på nåt.... att de tibland blir pajkastning bland kommentarerna, men så blir det ju med många läsare, oundvikligt kan jag tro.

8. Fortsätt vara DU, så som du ÄR!

2009-11-12 @ 16:39:19
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: ida

Glömde ju länken till mitt inlägg också :

http://1vuxen2barn.wordpress.com/2009/11/12/tavling-3/

2009-11-12 @ 16:41:12
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Kicki (storasyster)

Jodå, du fick mig till att göra det med =)=)

2009-11-12 @ 17:03:40
URL: http://ettermyreblaj.bloggplatsen.se/
Postat av: Sara

JAg vill naturligtvis tävla!

1. Jag är tjej

2. 27 år ung

3. Jag har en dotter på 4 år och en son som snart är 3 månader

4. Röd är favoritfärgen just nu i alla fall. :)

5. Jag har följt din blogg ett tag, men minns inte hur länge.

6. Japp, prenumerar via bloglovin.

7. Bästa: du är ärlig, sämsta: kommer inte på något just nu.

8. no comments!

2009-11-12 @ 17:04:01
URL: http://fokuserad.net
Postat av: Filura

1. Är du tjej eller kille? TJEJ

2. Hur gammal är du? 38

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? Mina barn är 15 år, 12 år och lillan är 9 månader

4. Vilken är din favoritfärg? Ojdå, säger nog svart!

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Jag har följt din blogg ett tag nu, sen Elvira föddes iaf, så 9 månader nu då

6. Är du prenumerant? Blev prenumerant idag =)

7. Bästa och sämsta med min blogg? Bästa är att det ALLTID finns nånting intressant att läsa här! Sämsta har jag inte kommit på ännu =)

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Du får en ros för att din blogg är sååå välskriven och fin och intressant att läsa =)

2009-11-12 @ 17:16:55
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Sassa & Seb

Länk: http://ourson.blogg.se/?tmp=12172828



Svar på frågor:

1.Tjej

2.19 år

3.2 barn, tredje påväg. Ängeln dennis skulle fyllt 3år och Seb är 13 månader.

4. Blå

5. Jag följer din blogg varje dag och har gjort sedan Elmer låg i magen.

6. Nej, ska bli

7. Bästa, du skriver om verkligheten, inge trams.

sämsta, vet ej.

2009-11-12 @ 17:39:33
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Rolig idé med utlottning! Här är mina svar:

1. Tjej

2. 24 år

3. Ja, en dotter på 4 månader.

4. Just nu är det limegrönt.

5. Följer den slaviskt sedan september.

6. Nej, har inte förstått vitsen med prenumeration.

7. Bäst är ärligheten i det du skriver. Sämst skulle eventuellt kunna vara att det uppdateras mer sällan än jag kollar.

8. Gillade tanken på att knyta ihop bloggen med bilddagboken så mycket att jag tog efter den idén, så tack så mycket.

Postat av: Johanna

Vill absolut tävla!



http://drakmorsan.blogg.se/2009/november/tavlar-hos-beckah.html



1. Tjej.



2. 28.



3. Ja, två tjejer på 6 och 4 år.



4. Lila, rosa och svart.



5. Japp, följer bloggen.



6. Nej.



7. Gillar ditt sätt att skriva och ärligheten i ditt skrivande. Det sämsta vet jag inte...



8. Uppdatera oftare. ;-)

2009-11-12 @ 18:54:51
URL: http://drakmorsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

1. Tjej

2. 19år

3. En dotter, Lily, 4mån

4. Rosa

5. Jag har följt din blogg dagligen sedan mitten av din Hoppsan-graviditet.

6. Har tyvärr inget sånt konto men du ligger högt upp i "mina favoriter".

7. det be bästa och "sämsta" med din blogg är att den är rå, ärlig, rolig oh underhållande me mycket bilder och intressanta ämnen!

2009-11-12 @ 18:59:05
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Carro

http://qaroliines.blogg.se/?tmp=12190434



1. TJEJ

2. 26

3. Inga barn

4. Vilken är din favoritfärg? Rosa

5. Följer du min blogg? JA, sen start!

6. Är du prenumerant? JA

7. Bästa och sämsta med min blogg? Starka åsikter, privat läsning, både glädje och sorg!

Det sämsta är utan tvekan alla idiotiska kommentarer som upprör.

2009-11-12 @ 19:11:22
URL: http://qaroliines.blogg.se/
Postat av: Katja

1. Är du tjej eller kille?

**Tjej



2. Hur gammal är du?

**32 år



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

** Tre tjejer, 9, 7 och strax 4 år.



4. Vilken är din favoritfärg?

**Hmm... svart, eller kanske röd....



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

**Följer den, sen, ja, ganska lång tid tillbaka. Minns inte när, iaf. länge, så länge du haft denna tror jag...?



6. Är du prenumerant?

**Nej



7. Bästa och sämsta med min blogg?

**Bäst att du skriver så öppet, ärligt och härligt!! Sämst... Kan inte komma på nåt.



8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros.

**Pass...

http://www.ytterbymorsa.blogg.se

2009-11-12 @ 19:59:37
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Maria

1. tjej

2. 29

3. 2st Vera och Axel 6 månader

4. Grön

5. Jag följer din blogg, har nog gjort det en månad nu.

6. Jag är inte prnumerant, men tittar in dagligen.

7. Din ärlighet om hur det är att vara förälder.

8. Fortsätt att skriva precis som du gör =)

2009-11-12 @ 21:01:41
URL: http://mariasundman.blogspot.com
Postat av: Emma med Noah o Thias

Jag vill ju med vara med och tävla, helt klart :)



1. Tjej

2. 23 år

3. Japp 2 pojkar, Noah 3,5 år. Thias 2.5 år. bebis i magen...

4. Lila

5. Jag är inne och läser flera gånger om dagen sedan jag fick veta att du startat en blogg :)

6. Nej vet inte riktigt hur man gör för att bli de

7. Bästa- Du är dig SJÄLV, så personligt, och rakt fram. Sämsta, inget va jag kan komma på.

8. VA dig SJÄLV och SKIT i ANDRA :P Haha

2009-11-12 @ 21:51:26
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 29

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? Oscar 9 mån

4. Vilken är din favoritfärg? Svart/Silver

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Prenumererar sen några månader

6. Är du prenumerant? Japp

7. Bästa och sämsta med min blogg? Älskar allt!

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Din blogg är super! Har lärt mig massor av dig!



http://glantan.blogg.se/2009/november/tavling.html

2009-11-12 @ 23:09:11
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Malou

1. Är du tjej eller kille?

-Tjej



2. Hur gammal är du?

- 26



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

En pojke på 10 månader och en flicka på ca 2½ år.



4. Vilken är din favoritfärg?

- Svart och röd



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- Har följt den tillochfrån sedan den hette beckahbus



6. Är du prenumerant?

- Nej



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- Det bästa: Du skriver ut dina åsikter och står för dem. Det sämsta? Hm, det är väl både det sämsta och det bästa men vi två har rätt skilda åsikter ;-)

2009-11-13 @ 07:53:01
URL: http://enbloggavvikt.blogg.se/
Postat av: Maria

http://malabuz.blogg.se/2009/november/tavling.html



1. Är du tjej eller kille?

Jag Heter Maria och är en tjej (sist jag kunder titta ner iaf haha)

2. Hur gammal är du?

Jag är 23 år gammal

3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

Jag har ett bonusbarn som jag har på heltid och som jag ser som min egen. Han fyller 9 i dec sen har jag och sambon en son som fyller två i jan. Sen har jag en bebis i magen som är beräknad till den 2 april.

4. Vilken är din favoritfärg?

Oj det vet jag inte riktigt, jag tycker om massa olika färger och det beror på lite vilket hurmör man är på. Kan tyvärr inte svara på just en färg.

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

Ja jag följer den, råkade trilla in för ca en måand sen kanske, men har läst den varje dag sen dess

6. Är du prenumerant?

Japp klart!

7. Bästa och sämsta med min blogg?

Det bästa är din ärlighet och att man kan känna igen sig i mycket. Sen att du skriver så öppet om mycket det tycker jag med om. Sämst.. hum ja det vet jag inte.. jo det måste ju vara dina elak kommentarer i så fall. men inget om just DIN blogg!

2009-11-13 @ 09:16:15
URL: http://malabuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ingen blogg, men vill svara ändå :P



1. Är du tjej eller kille?

-Tjej



2. Hur gammal är du?

- 25 (blir 26 i år)



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

En pojke på 3 år



4. Vilken är din favoritfärg?

- Rosa



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- Jag har följt din blogg sedan starten. Men jag har följt dig sen du var medlem på babyfriends, när Victor va ca 3-4 år skulle jag tro? Så de blir många år jag förföljt dig ;)



6. Är du prenumerant?

- Nej



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- De bästa: Du skriver intressant och står för dina åsikter och har mycke kort med =). Sämsta: vet inte

2009-11-13 @ 09:57:13
Postat av: Pernilla

Åh en tävling kan man väl inte missa :-)



1.Jag är en tjej

2.Är 27 år

3.Jag har Izabella 7 år, Sebastian 5 år och Liam 13 månader

4.Lila och svart gillar jag

5.Var inte så länge sen jag hittade hit men kommer inte ihåg när.

6.Nej

7.Bästa är väl att du är väldigt öppen i din blogg och skriver vad du tycker och tänker. Sämsta vet jag inte än :-)

8.Fortsätt skriv som du gör.



Länk till tävling:

http://sebbella.blogg.se/2009/november/tavlar.html

2009-11-13 @ 09:57:21
URL: http://sebbella.blogg.se/
Postat av: Johanna

http://skogul.blogg.se/2009/november/tavling.html



1. Är du tjej eller kille?

-Tjej



2. Hur gammal är du?

-21 år



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

- Japp två stycken, Svea 2½ och Majken 2 månader



4. Vilken är din favoritfärg?

- Lila



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- Oj hur länge vet jag inte riktigt, men har gjort det ett tag nu



6. Är du prenumerant?

-Nej



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- Allt är bra! Framförallt att du är dig själv.



2009-11-13 @ 10:59:40
URL: http://skogul.blogg.se/
Postat av: Hanna

1Tjej

2 27år

3 2st söner vincent 8år och Alvin 2mån

4 marin blå+turkos

5 Ja sen runt alvin föddes ca 2mån

6 ja

7 Bästa:att du står för dina ord och skriver precis vad du tycker.. Sämsta:tycker inte det finns något sämst..

8 skulle väl vara att svart vitt kan bli tråkigt i längden men det är faktiskt din blogg å ditt beslut

2009-11-13 @ 13:41:24
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Anonym

1Tjej

2 27år

3 2st söner vincent 8år och Alvin 2mån

4 marin blå+turkos

5 Ja sen runt alvin föddes ca 2mån

6 ja

7 Bästa:att du står för dina ord och skriver precis vad du tycker.. Sämsta:tycker inte det finns något sämst..

8 skulle väl vara att svart vitt kan bli tråkigt i längden men det är faktiskt din blogg å ditt beslut



http://knasgravid.blogspot.com/2009/11/jag-tavlar.html

2009-11-13 @ 13:41:50
Postat av: Anna Brolin

1. Är du tjej eller kille?

Tjej



2. Hur gammal är du?

hua vilken fråga :-) jag är 28 år nyss fylda.



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

jag har 2 pojkar Isak som blir 3 i februari och Jacob som blir 1 i januari.



4. Vilken är din favoritfärg?

Svår fråga.. grönt och svart..



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?)

eller råkade du trilla in nu?

Jag har nog följt den sen strax innan du fick Elmer.



6. Är du prenumerant?

Nej prenumererar inte på en ända blogg faktiskt, har min lilla favvo lista som jag kollar så ofta jag har lust ist :-)



7. Bästa och sämsta med min blogg?

jag älskar din öppenhet och ärlighet.. kan faktiskt inte komma på något ris :-)



8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. (Denna är dock helt valfri och kan hoppas över)

Jag äslakr som sagt din ärlighet och öppenhet fortsätt med den :-) Jag tycker också att det är roligt att du lägger ut några av bilderna i bloggen och inte bara i bilddagboken, för där är jag aldrig in :-) jag är mest intresserad av att läsa men bilder är alltid roligt :-)



Många Grattis på 1 års dagen :-D

2009-11-13 @ 14:01:41
URL: http://www.familjenbrolin.se
Postat av: Elin

1. tjej

2. Ljuvliga 28 år

3. 3 barn, 4,5 år 2,5 år och 2 månader

4. Rött

5. Sen några månader tillbaka, då du gick med i septembertråden :-)

6. minns helt ärligt inte :-D tror det

7. Du är ärlig, lite för ärlig :-) det retar alltid nån, vilket iofs är kul tycker jag :-)

8. keep on fighting



Postat av: Anonym

Haj ..jag har gjort ett inlägg i min blogg nu ;) får hoppas det blev rätt s jag e inte sååå bra på det. Hmm jag svarade på frågorna där he he ush..men jag kan göra det här oxå :)



1: Tjej

2. 30år

3. Ja två stycken som är 6 och 1 år+ 2 bonusbarn som är 5 o 12 år

4.Lila

5.Ja sen ganska länge..vet inte exakt

6.Jepp :)

7.Du har en härlig blogg där du bjuder på dig själv den känns ärlig! Sämsta: har jag inte kommit på ännu!!



Fortsätt blogga o ha en skön helg :)

Kram

2009-11-13 @ 16:29:08
URL: http://metrobloggen.se/Dedes
Postat av: Veronica

1. Är du tjej eller kille?

- Tjej



2. Hur gammal är du?

- 25 år



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

- En liten Theo 2 månader och 2 dagar



4. Vilken är din favoritfärg?

- Blå



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- Jag läser bloggen dagligen. Är i samma trådar på fl (september trådar)



6. Är du prenumerant?

Nej, det är jag inte...



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- Bästa: Du är väldigt duktig på att skriva och kul att följa din familj. Tar upp intressanta ämnen, du kommenterar och har åsikter =)Mycket bilder =)

Sämsta vet jag inte...



8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros.

- Fortsätt som du gör...

2009-11-13 @ 17:52:07
URL: http://virresblogg.blogspot.com/
Postat av: Anne

1. Är du tjej eller kille?



Kvinna.



2. Hur gammal är du?



36 år.



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?



En dotter, Amanda, hon är född år 2003.



4. Vilken är din favoritfärg?



Svart.



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?



Jag läser den mellan varven.



6. Är du prenumerant?



Öhh... Vet inte (rodnar).



7. Bästa och sämsta med min blogg?



Jag gillar att du är rak och ärlig, men ibland skulle jag önska att du tonade ne dig lite, men bara lite.



8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Här passar svaret på frågan ovan bra också.



_________________



Psst... Nu tänker jag vara en copycat, detta var ju roligt. Så kika gärna in min blogg om en stund, och var med och tävla även där.



e276f0e6a4o_60684527.jpg" rel="nofollow">http://beckahbitch.blogg.se/images/2009/3056341307e276f0e6a4o_60684527.jpg

2009-11-13 @ 21:54:23
URL: http://annemoije.blogspot.com/
Postat av: sussie

Jag vill å vara me o tävla...=)



1. Är du tjej eller kille?

Svar: En tjejsing!



2. Hur gammal är du?

Svar: 28 år



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

Svar: Ja, jag har två pojkar på 8½ år och en på 5 år, och en liten tös på snart 3 månader.



4. Vilken är din favoritfärg?

Svar: Svart



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

Svar: Har följt din blogg sen Hoppsan var i magen, men har kikat in nån enstaka gång innan de oxå.



6. Är du prenumerant?

Svar: Nej!



7. Bästa och sämsta med min blogg?

Svar: Tycker det finns jämt massa intressanta saker att läsa om de du skriver - duktig skrivare! Något dåligt, vet jag inte, du är rak o ärlig så det gillar jag!



2009-11-13 @ 22:38:50
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com
Postat av: Fröken glas

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 29

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? Två, 5 år och 5 månader

4. Vilken är din favoritfärg? Lila

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Jag hittade hit via bloggtävlingen på Familjeliv och ville fortsätta läsa :)

6. Är du prenumerant? Ja

7. Bästa och sämsta med min blogg?Jag gillar att du står för dina åsikter och vågar skriva om ditt liv så öppet. Vet inget dåligt, har inte läst så länge.

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Det blir väl ungefär samma svar som ovan. Du verkar intelligent och stark och inte alls bitchig, iallafall inte på det sättet du brukar utmålas som på FL, här får man en mer nyanserad bild av vem du är.

Postat av: Zita

1. Är du tjej eller kille?

- I'm a girl :)



2. Hur gammal är du?

- 25år



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

- Nepp... inte ännu... ;p



4. Vilken är din favoritfärg?

- Rosa!!



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- trillade in här av en slump via en god väns blogg som länkat hit om tävling. Me like gifts!! ;p



6. Är du prenumerant?

- Nej.



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- har inte hunnit få en uppfattning ännu, återkommer i den frågan! :p



8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. (Denna är dock helt valfri och kan hoppas över)

- As I said; vet inte ännu.. :)

2009-11-13 @ 23:55:41
URL: http://tant-zita.dagboksblogg.se
Postat av: Caroline

Lägger in mina svar igen då jag inte fick med mitt namn. Och inte visste att de funka med bilddagbok.



Har ingen blogg, men vill svara ändå :P



1. Är du tjej eller kille?

-Tjej



2. Hur gammal är du?

- 25 (blir 26 i år)



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

En pojke på 3 år



4. Vilken är din favoritfärg?

- Rosa



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

- Jag har följt din blogg sedan starten. Men jag har följt dig sen du var medlem på babyfriends, när Victor va ca 3-4 år skulle jag tro? Så de blir många år jag förföljt dig ;)



6. Är du prenumerant?

- Nej



7. Bästa och sämsta med min blogg?

- De bästa: Du skriver intressant och står för dina åsikter och har mycke kort med =). Sämsta: vet inte



2009-11-14 @ 09:14:24
URL: http://snibbelina.bilddagboken.se
Postat av: Ika

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 25

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? Dotter Miranda 3 år Son Nicolas 18 månader Dotter Melina 2 månader

4. Vilken är din favoritfärg? Röd

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Jag började läsa din blogg för ungeför 3 månader sen en vännina visade mig din blogg och ja fastnade.

6. Är du prenumerant? Nä du ligger i favoriter hos mig hehe

7. Bästa och sämsta med min blogg? Bästa är att du alltid skriver något intressant hur lite du än skriver. Sämsta hmm har inte de blekaste

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Rosor får du av mig grymt bra är du på att skriva. Sitter alltid fastklistrad när du skrivit. Går in flera gånger å kollar din blogg.

2009-11-14 @ 10:16:04
URL: http://amorficlya.blogg.se/
Postat av: Monia

här är min länk:



http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-beckahbitch.html



svar på frågorna:

1. Jag är tjej

2. snart 22

3. nej, vi har försökt men jag misstänker att jag är steril...

4. Svart faktiskt. ganska trökig färg

5. Jag trillade in nu

6. Näe, men jag blir nog =)

7. Kan jag inte riktigt svara på eftersom jag trillade in nu

8. Nu håller jag tummarna ;D kram på dig!

2009-11-14 @ 12:11:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Madde

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 25 (fyllt i år)

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? En son 5 år, fyllt i år.

4. Vilken är din favoritfärg? Svår fråga. Svart tror jag?

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Följt och följt, jag läste den (inte just denna) när du skrivit ett inlägg på nätet om att en fejkmamma tagit bild på din äldsta son. Jag var i alla fall gravid eller precis fött min son då. Hade aldrig hört om fejkmammor innan de. Kikade i alla fall in på din blogg på lunar då tror jag, kan ha varit din hemsida också. men var i alla fall då jag läste nått :-).

6. Är du prenumerant? Ja sen nån mån tillbaka.

7. Bästa och sämsta med min blogg? Enkel att läsa det tror jag är det bästa, sämsta sånt tycker jag är svårt då sämsta låter som något rejält negativit, men kanske att det dröjer mellan videobloggarna eller vad man ska kalla det. Gillar när folk filmar :-p, även om jag inte gör det själv ;-) .

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. Kommer inte på nått.



Inlägget jag länkat från: http://www.saramadeleine.se/2009/november/tavling-4.html#comment

2009-11-14 @ 13:57:26
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Johanna M

1. Är du tjej eller kille?

Tjej (eller kanske rättare sagt kvinna i min ålder... :-))



2. Hur gammal är du?

34



3. Har du barn och i så fall, hur gamla?

Ja, en pojke på snart fem år och en dotter på drygt två och ett halvt år.



4. Vilken är din favoritfärg?

Svart och lila



5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu?

Ja, sedan 1½ år tillbaka ungefär (började när den hette busigsida.nu)



6. Är du prenumerant?

Nej, inte med bloglovin. Har den i Favoriter istället.



7. Bästa och sämsta med min blogg?

Bästa: Bra skrivet om din vardag, blandat med andra ämnen, din öppenhet och rakhet

Sämsta: Kan ej ange något. Det är ju faktiskt frivilligt att läsa.



8. Jag tycker det är så roligt att följa er!

Postat av: Jessica

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 32

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? Är gravid i v. 8+3

4. Vilken är din favoritfärg? Svart och lila

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Jag har följt den sen i somras tror jag.

6. Är du prenumerant? Jag försökte, men vet inte om jag lyckades...

7. Bästa och sämsta med min blogg? Det bästa är att du vågar stå för vad du tycker och att du skriver om allt mellan himmel och jord.

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. (Denna är dock helt valfri och kan hoppas över)



http://jessa30plus.blogspot.com/2009/11/uppdatering.html

2009-11-14 @ 17:18:21
URL: http://jessa30plus.blogspot.com
Postat av: dess

1. Tjej

2. 20

3. En dotter på 2.5 och en i magen

4. rosa

5. Japp gjort sedan du var gravid med elmer. läser varje dag

6. Nej förstår mej inte på det

7. Bästa är att du skriver det du tycker och tänker. kommer inte på nå sämsta

8. Har inge ris eller ros

2009-11-14 @ 17:19:32
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Pernilla

1. Är du tjej eller kille? Tjej

2. Hur gammal är du? 36 år

3. Har du barn och i så fall, hur gamla? 18 och 11 år

4. Vilken är din favoritfärg? Rosa

5. Följer du min blogg (i så fall; sen hur länge?) eller råkade du trilla in nu? Japp, sen början

6. Är du prenumerant? Tror jag är de, hoppas de.

7. Bästa och sämsta med min blogg? De bästa är att du skriver så från hjärtat, verkligen ur livet, öppet och ärligt. Det sämsta, kanske för lite inlägg då och då.

8. Övrigt. Tex en kommentar eller tips till bloggen, ris och ros. (Denna är dock helt valfri och kan hoppas över)

Fortsätt bara skriv på ditt sätt, det är underhållande, medryckande och alldeless underbart.

2009-11-14 @ 23:17:51
URL: http://linsilusen.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback