Mina besökare

Min blogg är inte på något sätt en stor blogg. Jag har normalt sett runt 250 unika besökare per dag bara men just eftersom det faktiskt väldigt ofta ligger runt 250 om dagen så blir jag lite nyfiken. Är det stammisar tro, eller råkar det bara bli så ändå? Jag vill veta lite mer om er. De flesta brukar ju inte skriva, bara läsa så det vore skoj om så många som möjligt ville svara på dessa frågor:

1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Hur hittade du hit?
4. Brukar du läsa min blogg?
5. Är du prenumerant genom bloglovin?
6. Varför läser du min blogg?
7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?
8. Vad skulle du vilja ändra här?
9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?
10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Glöm inte lämna ev hemside/bloggadress! :-)

Tack tack alla <3 <3 <3

De eventuella frågorna kommer jag att samla ihop och svara på i ett blogginlägg senare, så passa på att fråga :-)

De som inte är, men vill bli prenumeranter kan klika på Bloglovin-ikonen i vänstra kanten :-)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Helena

1. Vad heter du? Emma

2. Hur gammal är du? 26

3. Hur hittade du hit? genom busig sidan

4. Brukar du läsa min blogg? Alltid (tittar flera gånger om dan)

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? Jag älskar din blogg, du skriver så bra! Sen att vi känner varandra är ju nått annat =)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Bästa är att du tycker så himla mycker och det sämsta är väl att du skulle uppdatera lite oftare ibland.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Nej?

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Jag känner väl dig så nej jag behöver inte fråga något.

2009-07-13 @ 21:35:06
URL: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: Cecilia

1. Vad heter du? Cecilia

2. Hur gammal är du? För gammal

3. Hur hittade du hit? Genom FL tror jag det var

4. Brukar du läsa min blogg? Ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Behövs ej. Jag kollar dagligen ändå.

6. Varför läser du min blogg? Du gick på Gläntan i Torvalla samtidigt som mig med din Victor. Kul att se hur allt är. Är ju nyfiken.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Mycket fina bilder att se. Bra texter.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget alls.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Fortsätt skriva.

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Nej

2009-07-13 @ 21:38:18
Postat av: Helena

1. Vad heter du?

-Helena



2. Hur gammal är du?

-28



3. Hur hittade du hit?

- Det var inte så svårt. ;-)



4. Brukar du läsa min blogg?

-Japp!



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

- Det med



6. Varför läser du min blogg?

- Kul att hålla lite koll på dig nu när du inte är på FL (men snart är väl avstängningen över?)



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

- Bäst är att du är så rak och öppen. Sämst, hm, kan inte komma på något spontant.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

- Sorry, kommer inte på något särskilt.



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

- Att jag hoppas att det går bra med din lill* i magen och att du tar dig dit du vill komma i yrkeslivet sen (vet ju att du vill bli bm).



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

- Ja, har du tröttnat på FL eller längtar du efter att komma tillbaka?

2009-07-13 @ 21:40:48
Postat av: mitha

1. Vad heter du? - Mitha

2. Hur gammal är du? hmm 32....

3. Hur hittade du hit? Minns inte, kanske var genom busig sidan

4. Brukar du läsa min blogg? -Japp

5. Är du prenumerant genom bloglovin?-Japp

6. Varför läser du min blogg?-Tycker den är ärlig och bra=)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?-Bästa är att du säger vad du tycker trots motgångar från läsare ibland!

8. Vad skulle du vilja ändra här?-Inget vad jag kan komma på

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?-Fortsätt va den du är även om vi läsare inte alltid håller med. Bra med olika åsikter!

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?-Skönt o va hemma från Säfsen?L



KRAMAR

2009-07-13 @ 21:45:30
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: rebecca

Jag följer dig men de vet du ju. :)



1. Rebecca

2. 29 år

3. Jag fick nog ett mail? eller läste i din gamla blogg? eller såg på FL att du hade ny blogg? Ja nåt sånt. :)

4. Ja såklart. :)

5. Nee faktigst inte, jag springer här inne ändå typ varje dag.

6. Dels för att du är Victors mamma och jag vill veta allt om honom när du väl skriver om honom och för att du skriver bra och vettiga inlägg dåodå. =)

7. kliar mig i huvudet Ibland är du allt lite dålig på att uppdatera. Men bara ibland. =)

8. Kommer inte på något vettigt men om jag ska säga något som jag vill ändra på så är det din header, jag vill ha den vänstra bilden mer åt vänster, ja så det svarta som är bakom inte syns just där. Det ska se ut som om du nästan precis klev in i headern. förklarar bäst

9. neejeeee det tror jag inte..?

10. a) Hur går det med din bok? Jag har ju läst början för länge länge länge sen typ flera år sen och jag vill läsa fortsättningen. :)

b) Hur känns det att bli trebarnsmamma snart? =)



Det är lite sjukt detta.. jag satt nämligen och pillade på ett likadant inlägg då jag såg detta hos en annan och tyckte det kunde vara skoj att läsa folks svar. :) hahaha fast jag lär ju knappt få några svar då jag inte har så många premunanter, fast det är ju mitt eget fel att det är så. ;)

2009-07-13 @ 21:53:08
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Sandra

1. Vad heter du?

-Sandra

2. Hur gammal är du?

- 31

3. Hur hittade du hit?

- genom FL ursprungligen

4. Brukar du läsa min blogg?

- I stort sett varje dag

5. Är du prenumerant genom bloglovin?

- Nope

6. Varför läser du min blogg?

- För att jag gillar att hålla mig uppdaterad, och sen är du smart och skriver intressanta saker :-)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

- Sämsta är när du skriver om typ mördade barn, sånt fixar inte jag att läsa om i tidningarna ens :-( Bästa är att du inte skämst för dig själv och har skinn på näsan!

8. Vad skulle du vilja ändra här?

- Ingenting :-)

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

- Go for it girl!

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

- Tja... Vem är din bästa vän?

2009-07-13 @ 21:54:41
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Sussie

1. Vad heter du? Susanne (Suss, Sussie :-p)



2. Hur gammal är du? 25



3. Hur hittade du hit? via busig tror jag...



4. Brukar du läsa min blogg? jepps.



5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nopps



6. Varför läser du min blogg? Kul o följa. Bra skrivet, o sen att man har en personlig "relation" oxå. Har juh iaf träffats en gång och snackat miljontals ggr på msn :-D



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Bästa: Är att du skriver bra. Mkt bilder, och mkt ärlighet. Inte bara allt det positiva.

Sämsta: Kan bli lite väll negativt ibland. Vilket iofs inte är det sämsta. Men de va de bästa (?) jag kom på :-p



8. Vad skulle du vilja ändra här? No nothing



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Uppdatera oftare :-D



10. har du någon fråga till mig som du funderat över? ne inte direkt :-) Lr jo. Hur är det egentligen mellan dig o M? är ni tillsammans? vet jag kanske är blåst som inte hänger me :-p Men kom ihåg att de va juh slut ett tag...



2009-07-13 @ 22:02:30
URL: http://sussiesliv.blogg.se/
Postat av: matilda

1. Vad heter du?

Matilda

2. Hur gammal är du?

26 (27 i år)

3. Hur hittade du hit?

FL

4. Brukar du läsa min blogg?

ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin?

nej

6. Varför läser du min blogg?

har inget bättre för mig. kul o se vad andra gör. haha

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

uppdateras ofta = bra

8. Vad skulle du vilja ändra här?

vet ej

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

nä tror inte det

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Varför slutar alltid mitt trådlösa internet att fungera när jag skriver inlägg? måste nu spara detta o logga in på nytt. ggrrr.

2009-07-13 @ 22:31:37
URL: http://mammatalman.bloggagratis.se/
Postat av: Maria

1. Vad heter du?

* Maria



2. Hur gammal är du?

* 25



3. Hur hittade du hit?

* Genom FL



4. Brukar du läsa min blogg?

* Nästan varje dag



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

* Nej det är jag inte



6. Varför läser du min blogg?

* Du har en del intressant att säga :)



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

* Bästa: Du säger vad du tycker, Sämsta: Du säger vad du tycker..hehe..



8. Vad skulle du vilja ändra här?

* Inget, det är din blogg.



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

* Nej..



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

* Inte som jag kommer på nu :)

2009-07-13 @ 22:36:19
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: Katja

1. Vad heter du?



*Katja



2. Hur gammal är du?

**31 tror jag...



3. Hur hittade du hit?

**Sjalbarn...



4. Brukar du läsa min blogg?

**japp!



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

**nej



6. Varför läser du min blogg?

**Här vet man aldrig vad som händer!! Du är ärlig, rak på sak, skriver om sånt många andra inte vågar, och så är jag en nyfiken själ!!



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

**Hmm...



8. Vad skulle du vilja ändra här?

**Inget



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?



**Kommer inte på nåt... så trist är jag.



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

**Säkert massor, men inte här och nu!



2009-07-13 @ 22:39:53
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: Hippiemamman

1. Vad heter du?

Sara



2. Hur gammal är du?

26



3. Hur hittade du hit?

Jag har sett dig både på Sjalbarn och FL



4. Brukar du läsa min blogg?

Ja, jag har din feed på min Google Reader



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nepp, se ovan



6. Varför läser du min blogg?

Den är intressant. Jag läser många mammabloggar. Du har en del gemensamma åsikter med mig (du vet Sjalbarns-tugget) ;-)



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Bästa: Att du sprider info om amning, sjalar osv.

Sämsta: Att göra-listorna ;-)



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Inget vad jag kommer på



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Alvin är väldigt söt! Lite lik min dotter på ett sätt (men det är inte bara därför han är söt!).



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Inte vad jag kommer på.

2009-07-13 @ 23:12:22
URL: http://www.hippiemamman.wordpress.com
Postat av: Snakan

1. Vad heter du? Sandra

2. Hur gammal är du? 19

3. Hur hittade du hit? Hittade dej på BDB och kollade sedan din blogg

4. Brukar du läsa min blogg? Ja, kollar flera ggr om dagen

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? Jag tycker du har en härlig personlighet och jag gillar ditt sätt att skriva och jag älskar att du är dej själv och skäms inte för det!

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Dina inlägg är bäst såklart ;) och det sämsta är de som inte kan ta att du gör på ditt egna sätt utan måste skriva dumma kommentarer..

8. Vad skulle du vilja ändra här? Hmm.. Inget jag kan komma på sådär

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Jag tycker du är en himla härlig tjej! , lr ja kvinna kanske man ska säga ;)

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Nä kan faktiskt inte komma på något för tillfället :)

2009-07-13 @ 23:19:57
Postat av: Madde

1. Vad heter du? Madeleine

2. Hur gammal är du? 25

3. Hur hittade du hit? FL

4. Brukar du läsa min blogg? Ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? För att jag träffat på dig om och om igen på FL och tycker det är roligt att läsa om dig och din fam.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Du är väldigt 'opinionated' (heter på svenska?) och detta tycker jag är både det bästa och sämsta. Du säger va du tycker och tänker vilket är bra, men ibland känns det som att du tycker att alla måste tycka som dig.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Tycker du verkar vara en härlig tjej och jag är glad att jag hittade in hit och inte bara format mig en uppfattning om dig genom endast FL (där du ofta känns lite aggro).

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Nope

2009-07-13 @ 23:40:37
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Christer Romson Lande

1. Vad heter du? Christer



2. Hur gammal är du? 44



3. Hur hittade du hit? Jag tror länken stog i din profil på SjalBarn.



4. Brukar du läsa min blogg? Ja.



5. Är du prenumerant genom bloglovin? Jag prenumererar på din rss-feed.



6. Varför läser du min blogg? För att du är en intresant och trevlig människa som skriver intresant och bra.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Att du skriver intresant och bra. Du drar dig inte för att ha åsikter, vara provocerande och bli provocerad. Bloggen är engagerande.



8. Vad skulle du vilja ändra här? Näe.



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Inget jag kommer på just nu.



10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Ingen jag kommer på just nu.

2009-07-14 @ 07:50:12
Postat av: Malin

1. Vad heter du? Malin

2. Hur gammal är du? Harkel... 30

3. Hur hittade du hit? Mmm säkerligen via fl eller någon annans blogg som du ev kommenterar. Kommer inte ihåg.

4. Brukar du läsa min blogg? Nja då och då. När jag är på humör

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Ja

6. Varför läser du min blogg? Du skriver bra, men vill fortsätta läsa det du skriver. Sen så har jag blivit lite smått beroende av bloggar ;-)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Jag har inte läst så länge ännu.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Eg samma svar som ovan.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Nej

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Nope inte det heller.

2009-07-14 @ 09:02:29
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: mian

1. Vad heter du? Mia

2. Hur gammal är du? 25

3. Hur hittade du hit? via FL =)

4. Brukar du läsa min blogg? japp, kollar ofta

5. Är du prenumerant genom bloglovin? nej

6. Varför läser du min blogg? jag tycker du är en härlig människa och har superfina barn och du skriver bra.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? det bästa är ditt sätt att skriva när det är något som retat upp dig =) och det sämsta är kanske att det ibland uppdateras lite dåligt.

8. Vad skulle du vilja ändra här? ingen aning

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? jag saknar dig på FL =)

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

2009-07-14 @ 09:20:36
Postat av: Kristine

1. Vad heter du?

Kristine



2. Hur gammal är du?

34



3. Hur hittade du hit?

Vet inte riktigt. Har följt dig länge, före Hoppsa, före Alvin.



4. Brukar du läsa min blogg?

Ja, jag brukar titta in dagligen. Du ligger i favoriterna.



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nej



6. Varför läser du min blogg?

Jag har en handfull människor jag följer genom nätet. Tycker det är roligt att följa få, men de följer jag ordetnligt.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Vet inte riktigt. Får nog fundera över den frågan.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Ingenting



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Jag tycker det är roligt att du skriver och jag hoppas att du fortsätter i många år till.



10. har du någon fråga till mig som du funderat över

Ja, kanske om du funderat över ett fjärde barn?

2009-07-14 @ 11:35:12
Postat av: jennie

1. Vad heter du?

Jennie



2. Hur gammal är du?

81a (28)



3. Hur hittade du hit?

via familjeliv



4. Brukar du läsa min blogg?

varje dag



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

nej



6. Varför läser du min blogg?

intressant att läsa om ditt liv, pga du verkar vara en tjej med grymt starka åsikter,och verkar ha "svårt för att ändra dig om du har fel"..



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

sämsta e väl att du verkar tända till direkt om någon kommenterar något i din blogg, som ngt negativt. Det bästa är se svaren på fråga 6 och 7 och för att du verkar skriva från hjärtat.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

ingenting som jag kan komma på



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

skulle nog kunna tänka mig att du e en riktigt bra vän, som skyddar de du älskar till 10000%, o just nu skulle jag behöva en sådan i mitt liv.



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

ibland, känns det som om folk ÄLSKAR att hacka och trycka ner på dig, hur känns det när någon vill göra det så öppet och dessutom vara fega nog att inte våga stå för det, utan e "hemliga"?



2009-07-14 @ 13:01:09
Postat av: Kristin

1. Vad heter du? Kristin

2. Hur gammal är du? 28 år

3. Hur hittade du hit? FÖ

4. Brukar du läsa min blogg? Ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? Jag gillar bloggar där det skrivs ärligt, uppdateras ofta och skrivs mycket!

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Det bästa: det uppdateras ofta och skrivs långa inlägg. Det sämsta vill jag inte skriva, gillar inte att skriva dåliga saker om folk.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget, det är din blogg, inte min.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

2009-07-14 @ 13:24:56
URL: http://winnertaco.blogg.se/
Postat av: Amanda

1. Vad heter du? Amanda

2. Hur gammal är du? 21

3. Hur hittade du hit? Via slaf..

4. Brukar du läsa min blogg? ibland

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? Du skriver alltid om intressanta saker och är inte rädd för att skriva din egna åsikt om saker och ting.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? hm, svår fråga. Bästa är nog iallafall många roliga bilder på dina vackra barn! =)

8. Vad skulle du vilja ändra här? om du skulle ändra på något skulle det ju inte vara "dig" längre..

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Keep doing what your doing! =)

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? -

2009-07-14 @ 13:40:21
Postat av: Ariella

Hej! Svarar glatt på dina frågor

1. Vad heter du?

* Ariella



2. Hur gammal är du?

* 32 år ung ;)



3. Hur hittade du hit?

* Har följt dig on och off sedan BF-tiden när vi höll till där.



4. Brukar du läsa min blogg?

* Ja minst en gång i veckan.



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

* Tror det. Gillar inte bloglovin längre utan går via mina egna länkar.



6. Varför läser du min blogg?

* Gillar det du skriver. Du står för dina egna åskikter och skriver precis vad du vill. Ingen censur här inte :)



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

* Det sämsta e väl att du e sällan inne hos mig och kommenterar :D Det bästa. Oj svårt. Gillar hela kittet.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

* Inget.



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

* Inte för tillfället :)



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

* Inte för tillfället :)

2009-07-14 @ 14:25:21
URL: http://www.busfamiljen.com/wp
Postat av: Kicki (storasyster)

1. Kicki

2,3,4,5,6 etc kan du redan svaren på...

2009-07-14 @ 14:34:46
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

1. Vad heter du?

Jessica heter jag



2. Hur gammal är du?

Jag är 21 år gammal



3. Hur hittade du hit?

du kommenterade hos mig



4. Brukar du läsa min blogg?

Någon gång i veckan kikar jag in



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Jag tycker man inte ska ändra, en blogg är en blogg like it or not! keep on girl

2009-07-14 @ 16:04:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Jelika

1. Vad heter du?

Angelica (Jelika)



2. Hur gammal är du?

24



3. Hur hittade du hit?

Genom dig på din fl sida



4. Brukar du läsa min blogg?

Japp



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Japp



6. Varför läser du min blogg?

Tycker det är kul att följa då Alvin och Tore är lika gammla samt att vi skall båda ha tillökning i september.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Att du är ärlig



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Inget



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Nepp



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Nepp

2009-07-14 @ 16:19:59
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Malin i Trelleborg



1. Vad heter du?

Malin

2. Hur gammal är du? 34, nej visst jag har ju fyllt 35!

3. Hur hittade du hit?

Via Busig-sidan, hur jag hittade dit minns jag inte längre...

4. Brukar du läsa min blogg?

JA!

5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nej, kollar ofta ändå.

6. Varför läser du min blogg?

För att jag är imponerad av vad du har gjort av ditt liv, trots motgångar.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Vet inte, jag följer faktiskt inte så många bloggar!

8. Vad skulle du vilja ändra här?

Inget vad jag kan komma på!

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Håll lågan brinnande!

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Nej

2009-07-14 @ 17:05:18
Postat av: Lindisen

1. Vad heter du?

Linda



2. Hur gammal är du?

28....



3. Hur hittade du hit?

följt dig länge, på familjeliv och julimammor =)



4. Brukar du läsa min blogg?

såklart



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

nope



6. Varför läser du min blogg?

intressant, kul att följa nån man "känner" =)



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

hmm..... måste fundera... ibland lite väl mkt text att läsa men kanske jag som är lat =)



8. Vad skulle du vilja ändra här?

inte nåt, gillar nya layouten



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

you rock =)



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?





www.lindisen81.blogspot.com



kram kram

2009-07-14 @ 17:05:40
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Mia

1)Vad heter du? Mia

2)Hur gammal är du? 25

3)Hur hittade du hit? genom fl

4)brukar du läsa min blogg? ja det gör jag

5)är du prenumerant på bloglovin? Nej

6)varför läser du min blogg? en vana har det blivit, intressant att läsa om barnen. Tråkigt att sluta följa ngn som man har följt länge.

7)Vad är det sämsta/bästa med min blogg? Bästa är bilderna och de långa inläggen om allt möjligt det trista är att du sällan visar svaghet och ödjukhet och ska gärna vara nedlåtande när det gäller andras IQ vilket jag tycker är tråkigt, visst kan jag sluta läsa om det inte passa mig men samtidigt tycker jag att det är viktigt att säga att alla inte tycker som dig och om det är ngt riktigt fel måste man ju försöka påverka men sen är det ju kul att läsa just föratt du skriver intressanta saker med.

8)vad skulle du vilja ändra här?Inte mkt, jo att du blir lite trevligare i dina kommentarer, alla tycker att du är så ärlig och rak det är ngt alla kan vara men att vara det samtidigt som du är ödmjuk, empatisk och förstående är inte lika lätt.

Man kan inte alltid utgå från sig själv att det ska gälla alla.

Visst ärlighet är bra men det är ALDRIG bra att vara elak, men ingen våga kanske vara ärlig mot dig här just föratt du lär vara lika ärlig mot dem och därmed bli elak....

9)Har du ngt annat du vill säga mig? Du är duktig som orka styra med så mkt fast du snart har tre barn. Att du är envis är också en god egenskap. Kämpa på!

10)Har du några frågor till mig? Ja det har jag faktiskt, Har du mkt regler hemma eller är du mer liberal? tror du på bestraffningar(iform av indragen veckopeng) eller belöningar?

Tror du att det bästa för ens barn är om man bor med den andra föräldern eller är gifta?

Vad har du gjort innan graviditeterna?

Finns det ngt du oroar dig över alls? Du visar sällan oro, är det bara ett skal eller har du inte mkt motgångar? Vill oxå tillägga att du vet väll att nästan all IQ kan tränas upp? Att det mesta beror på ens miljö och ens förutsättningar till att kunna studera. Ett iq test kan man träna upp till ett bra resultat likadant som med högskoleprovet. Man föds inte alltid smart, man måste ha rätt förutsättningar bara.

En fråga till är du vänster eller höger i politiken?

Tycker du att homosexuella ska få adoptera?

Det var allt ha det bra.

2009-07-14 @ 18:28:19
Postat av: Cat

1. Vad heter du? Cattis

2. Hur gammal är du? 25

3. Hur hittade du hit? Det minns jag faktiskt inte.

4. Brukar du läsa min blogg? Ja.

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej.

6. Varför läser du min blogg? Är nyfiken på vem du har i magen :-)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Det är inget som är direkt dåligt i din blogg, även om den inte hör till den typ av bloggar jag egentligen tycker är roliga att läsa (ta inte illa upp, jag har ju fastnat här ändå ;-)), det bästa är att du uppdaterar ofta och har med bilder i de flesta inläggen.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Ingenting. En blogg ska vara så som bloggaren själv vill ha den.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Lycka till i september.

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Nej. Visst vore det kul att få veta mer personliga saker, men det du vill att folk ska veta skriver du väl här i bloggen antar jag :-)

2009-07-14 @ 18:55:21
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com/
Postat av: Camilla

1. Vad heter du? Camilla

2. Hur gammal är du? Tant typ ;-)

3. Hur hittade du hit? FL

4. Brukar du läsa min blogg? Ja , minst en gång om dagen

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej.

6. Varför läser du min blogg? Jag bara fastnade

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Svårt att säga. Jag bara läser :-)

8. Vad skulle du vilja ändra här? nej

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? nej

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

2009-07-14 @ 19:46:30
URL: http://jahapps.blogspot.com/
Postat av: Jennie

1. Vad heter du? Jennie

2. Hur gammal är du? 26

3. Hur hittade du hit? FL

4. Brukar du läsa min blogg? Ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej.

6. Varför läser du min blogg? Har fastnat,kul att föla din graviditet med hoppsan

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Sämsta att den uppdateras ibland lite för sällan..Bästa är att det är trevlig och intressant läsning!

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? nej

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Undrar vad du har för sysselsättning? Har du pluggat? Jobbat? med vad i så fall?

2009-07-14 @ 20:51:20
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Lina

1. Vad heter du?

Lina



2. Hur gammal är du?

24 år



3. Hur hittade du hit?

Från den "gamla sidan", busig tror jag den hette. Eller var det från FL... hmm, aja



4. Brukar du läsa min blogg?

Ja, ungefär varje dag brukar jag kolla in å se om det finns nåt nytt.



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nej



6. Varför läser du min blogg?

För att jag är nyfiken. Och för att jag har samma bf datum som dig, så jag tycker det är intressant med magbilderna och gravidinfon.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Det vet jag inte riktigt, jag läser allt ändå.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Ingenting



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Nej



10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Har jag nog, men jag kommer inte på nån just nu.

2009-07-14 @ 21:38:25
Postat av: Anonym

1. Vad heter du? Lovisa

2. Hur gammal är du? 28

3. Hur hittade du hit? Sjalbarn

4. Brukar du läsa min blogg? Ja

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej

6. Varför läser du min blogg? Vill se hur det går för dig med allt - samma funktion som en dokusåpa antar jag om jag ska vara ärlig ;)

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Det bästa är att du bjuder på dig själv, det sämsta är alla sifferdetaljer om dina värden etc under graviditeten.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Gör som du vill!

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Lycka till med allt!

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Ja, jag undrar hur du försörjt dig genom åren. Jobb, sjukskriven, A-kassa, soc, övrigt?

2009-07-14 @ 22:41:23
Postat av: Anonym

1. Vad heter du?



2. Hur gammal är du?

25



3. Hur hittade du hit?

Via fl



4. Brukar du läsa min blogg?

Ja, varje dag.



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nej.



6. Varför läser du min blogg?

Vi har gemensamma bekanta. Därav blev jag nyfiken. Sen blev jag fast =) Du fängslar.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Bäst: Det mesta.

Sämst: Jag tycker att du är lite för opersonlig ibland, busig sida var mer utlämnande.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Som sagt, lite mer personligt kan du väll bjuda dina trogna läsare på. Det känns som det finns massa luckor, som att man missat flera kapitel...



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Det märks att barnen alltid kommer först för dig. Victor, Alvin och Hoppsan har tur som har dig som mamma.

10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

JA! Massa! Hur gick det till när du blev sams med Alvins farmor igen? När blev du och Mattias tillsammans igen? Bor ni ihop nu? Vad är det för hus han bygger på, är det meningen att ni ska bo där hela familjen? Har du arbetat något eller bara studerat? Hoppas du gör ett inlägg där du svarar på våra frågor!

2009-07-15 @ 14:42:42
Postat av: Marie

1. Vad heter du? Marie

2. Hur gammal är du? Lagom gammal :-)

3. Hur hittade du hit? Tror det var genom FL

4. Brukar du läsa min blogg? Ja det gör jag

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Nej, behövs ej

6. Varför läser du min blogg? Älskar bloggar, skoj att se hur det går för dig

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Skoj med alla kort, men skulle vilja veta mer hur dte går för din älsta son :-)

8. Vad skulle du vilja ändra här? Inget

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Nej det tror jag ej

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Hmm, haha JO, vad fick Alvin i 2 års present, min dotter fyller snart 2 o jag behöver ideer :-D

2009-07-15 @ 21:19:45
Postat av: ida

1. Vad heter du? - Ida

2. Hur gammal är du? - 27

3. Hur hittade du hit? - genom FL kan jag tänka.

4. Brukar du läsa min blogg? - Japp

5. Är du prenumerant genom bloglovin? - Nej

6. Varför läser du min blogg? - Kul att följa dig o graviditeten, du skriver bra o intressanta/tänkvärda saker!

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Bästa - att du står på dig i det du skriver, står för dina ord. Inget är sämst.... dålig uppdatering ibland kanske ;-)Haha... bara för att jag helst vill läsa varje dag! .-)

8. Vad skulle du vilja ändra här? Nada.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? - Njaee.... keep up the good work!

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? - Ja, faktiskt, är du o Mathias ett par igen eller lever ni på skilt håll o umgås mycket bara?

2009-07-15 @ 21:42:14
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Anna

1. Vad heter du? Anna

2. Hur gammal är du? 26 (snart 27)

3. Hur hittade du hit? Familjeliv, tror jag!

4. Brukar du läsa min blogg? Ja, inte varje dag men fyra-fem dagar i veckan skulle jag tro.

5. Är du prenumerant genom bloglovin? Jag använder inte bloglovin' alls faktiskt.

6. Varför läser du min blogg? Jag tycker att du skriver bra för det första, för det andra har du många roliga foton och för det tredje tycker jag alltid att det är intressant att läsa livsskildringar - särskilt av människor som är i min ålder men lever ett helt annorlunda liv än vad jag gör.

7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg? Det bästa tycker jag är det som jag listat ovan, anledningarna till att jag läser din blogg. Det sämsta - jag vet faktiskt inte riktigt. Nej, jag kan inte komma med ett bra svar så jag skippar det.

8. Vad skulle du vilja ändra här? Ingenting - det är DIN blogg, det är det viktigaste, gör precis som du vill.

9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig? Keep going! :D

10. har du någon fråga till mig som du funderat över? Inte just nu men jag kanske återkommer!

2009-07-15 @ 23:25:45
URL: http://annzah.blogg.se/
Postat av: Johanna M

1. Vad heter du?

Johanna



2. Hur gammal är du?

34



3. Hur hittade du hit?

Via din förra hemsida "busig.nu", som jag kom i kontakt med via FL. Jag minns itne exkat hur det gick till, men jag läste inlägg och lyssnade på radiointervju med Victor, ämnet var särbegåvade barn. Sen blev jag nyfiken, tog del av er historia och vardag, och börjar man vill man gärna fortsätta...



4. Brukar du läsa min blogg?

Ja, jag kollar varje dag när jag jobbar, lite mer sällan när jag är ledig. Då läser jag ikapp mig.



5. Är du prenumerant genom bloglovin?

Nej.



6. Varför läser du min blogg?

Jag gillar den härliga raka stilen du har... och som jag sade innan: Har man börjat ta del av den vill man liksom fortsätta.



7. Vad är det sämsta och bästa med min blogg?

Bästa: Språk, stil, variation (blandat vardag - intressanta ämnen) Sämsta... svårt att komma på nåt.



8. Vad skulle du vilja ändra här?

Inget. Det är ju din blogg, nånstans måste man ju faktiskt få säga vad man vill.



9. Har du något övrigt du skulle vilja säga till mig?

Jag har ju aldrig träffat dig, men din personlighet och ditt öde tilltalar mig. Önskar dig lycka till med allt!



10. har du någon fråga till mig som du funderat över?

Jag är lite nyfiken på hur det går för Victor, trivs han med skola, kamrater m.m.? Det mest privata (mellan er två) förstår jag att du vill hålla för dig själv.



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback