Tack ♥

SOVMORGON!

Vaknade halv sju i morse av att det var så tyst. Inga barn!!! :-) Somnade om och vaknade kvart över åtta ...fortfarande inga barn.

Någon har visst valt att vabba idag :-) Tack gulliga ♥


Så, nu ska vi se vad dagen kommer innehålla :-) Jag ska i väg på ett möte kl 11, jag behöver städa, jag ska iväg och fixa naglarna (som inte blev av igår) och så ska jag förhoppningsvis äntligen få Elmers provresultat. Fortfarande inte fått veta! Men jag tolkar det som att det ser så bra ut att *** inte ringt om dem för att det inte känns bråttom nog att prioritera det telefonsamtalet :-)

Nej, nu ska jag fortsätta hälla i mig en massa kaffe ;-) och sen komma igång hemma med städ. Liiite bortkastat när alla tre pojkarna ska vara hemma i helgen och vända upp-och-ner på hela lägenheten men strunt samma :-)

Ha en bra dag alla :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

Dan Eriksson - Podcast #3 (med Sanna Hill)

http://www.youtube.com/watch?v=mNr1_FhVA0s

2011-09-22 @ 11:23:43
Postat av: Cilla

Då skulle du vart med om Amerikansk sjukvård (som är så dyr, att de flesta absolut inte har råd).. eller pakistan, eller irak, iran eller afghanistan.. finns massa andra som är sjuhundra gånger värre än sverige.. där barnen inte ens kan komma på några blodprovstagningar!



men de är absolut väldigt tråkigt att dom råkade göra ett misstag där.. synd om Elmer! Hoppas de blir bättre nästa gång och att han kryar på sig!

2011-09-22 @ 23:33:12


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback