Köp en mössa - hälften av pengarna går till Barncancerfonden.

Min söta nätvän Marine ville göra något för alla Histiobarn ♥

Som trogna bloggläsare vet så är Älsklingsfrö® mitt absoluta favoritmärke när det kommer till hemsydda kläder. Fantastiskt fina unisex-kläder, av hög kvalié, sydda med kärlek :-)

Marine bestämde sig för att sy mössor till förmån för Histiohjältars insamling, så nu kan du köpa en mössa där hälften av pengarna går till insamlingen!

Här hittar ni Älsklingsfrö® och HÄR hittar ni inlägget med mössorna.


STORT tack på förhand till er som vill göra något för histioforskningen och Barncancerfonden!




Insamlingen HISTIOHJÄLTAR hos Barncancerfonden.












Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var dyra mössor det!!!!

2011-09-17 @ 18:20:08
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hahaha ja brukar man handla mössor på Ullared för 19:95 kr så kanske det låter dyrt :-) men vi andra, vi som brukar köpa märkeskläder, tycker absolut inte det är dyrt. Hemsydda märken kostar så här.



Dessutom; skit samma! Är det mycket pengar att ge 150 kronor till BARNCANCERFONDEN? Även utan att få en mössa alltså? skratt



Jag tycker det är ett jättebilligt pris för att få en kvalitétsmössa och samtidigt ge pengar till Barncancerforskning och Histio. Om du tycker annorlunda får du gärna göra det, men gnäll inte i min blogg när du uppenbarligen har NOLL koll på vad som är dyrt och inte.

2011-09-18 @ 05:02:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Ingela Lindström

Hej!

jag undrar hur det går för hailey?jag gick in på facebooksidan där jag är medlem men fann ingen ny information om hur hon mår och vad som gjorts för henne?Eller har jag råkat missat någon sida med uppdateringar om hur hon mår och vad som görs/har gjorts?

Med vänlig hälsning Ingela Lindström

2011-11-16 @ 23:41:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Nikitha
Postat av: Anna

Hej, vill tipsa om FB-sida :) www.facebook.com/ageramedflera

2011-11-18 @ 23:42:55
Postat av: Smulan (sjubarnsmamma)

Inget fel på att köpa en mössa i Ullared för 19:95kr. Det har jag gjort och de har varat lika länge som min dotters Svea mössa som kostade 200kr. De som inte köper märkeskläder till sina barn är inte snåla. De är förr ekonomiska. Så länge det finns bra kvalité på kläderna vilket många lågpris kläder även har så ser jag inget fel i att man köper det.



Jag skulkle i och för sig mycket väl köpa en dyrare mössa om det gynnar någon annan som barncancerfonden. Då gör man även en god gärning och det känns bra.

2011-12-10 @ 18:09:59
URL: http://www.sjubarnsmamma.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback