Känslor ♥

Kärlek, hat, rädsla, sorg, tårar, leenden, skratt, tomhet, frustration, ilska, lyckorus, hjärtklappning, hopplöshet, kramar, blickar.


Träffade någon idag som väckte hatet till liv. Någon som förtjänar att ruttna i helvetet. Hen kom mitt i allt, tog plats, trodde att hen var viktig. Sket i vem alla egentligen borde fokusera på. Du var inte värd att få uppleva det du fick uppleva idag. Du är inte värdig.

Jag träffade någon idag som fick mitt hjärta att slå dubbelslag, som fick mig att brinna inuti av kärlek, längtan och saknad. Med ett leende fick hen mig att tappa andan, sväva iväg, dö en smula av lycka. Ett leende jag stoppat undan i hjärtat och ska förvara där alltid.

Jag träffade någon idag som väckte sorg och oro. En oro som klöser i själen, en sorg som viskar "det är dags nu". Någon som fick ögonen att svämma över av tårar. En liten hand runt mitt finger, en kram, en klok och tapper kämpe som tittade in i mina ögon och förmedlade "jag är redo".


"Känslomässig berg-och-dalbana" fick ett datum i mitt liv. 7 september 2011.





I believe in butterflies...

Kommentarer
Postat av: Linda W -L2K-

Åh, vad ledsen jag blir när jag läser det sista.... Håller tummarna för att det vänder till det bättre!



Tänker på dig!

2011-09-07 @ 22:06:16
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Martina

Blev även jag ledsen över det sista....

Och även lite över det första för det är synd att man ska behöva känna så pga idioter.

Men jag log när jag läste det mittersta, fint!

2011-09-07 @ 22:26:54
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Christer Romson Lande

<3

2011-09-08 @ 06:23:53
Postat av: qat

Känner så igen mig de de där bergochdalbanorna.Känner verkligen med dig... Önskar jag kunde ta bort allt obehag. :( KRAAAAAAAAAAM!

2011-09-08 @ 19:45:39
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Fuck Of!

Du är sån mes!! Tänk på dig själv jävla pillermorsa och bry dig inte så mycket om alla andra.. Ta hand om dina barn istället..

2011-09-11 @ 00:46:18


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback