Kan du göra naglar?

Dåliga nybörjare är jag inte intresserad av. Jag är ute efter någon som KAN på riktigt och har självförtroende nog att tycka det själv :-)

Jag kommer att blogga om det så ingen mening om du vill vara anonym.

Jag vill ha det gjort snarast, jag vill att du bor hyfsat nära (jag bor i Skene). Jag vill ha pink and white eller vanlig white tip, gärna med design och "diamant". Jag avskyr spetsiga, ogillar fyrkantiga och vill ha rundade.

Känner du dig träffad? *åh, lycka*

Gör du även tånaglar, minx, så blir jag urlycklig.

Maila mig prisförslag!

1. pris
2. var du bor
3. bild eller länk till blogg där du visar upp dina verk från tidigare :-)

Snälla snälla, låt det rasa in förslag :-)) Jag är i akut behov. Blir jag stormförtjus blir jag stamkund!


[email protected]

[email protected]

Går bara att skriva en kommentar här i bloggen till detta inlägg också (så får du ju lite reklam där hehe).


Tack på förhand, du kommer göra mig till en lycklig människa :-)




Pink and white




White tip

Kommentarer
Postat av: Matilda

en fråga bara, vart kommer "Elmer-bodyn" ifrån? kram

2011-09-15 @ 22:01:26
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vilken Elmer-body? Den det står Elmer på? Den svarta med ett hjärta? jag specialbeställde den från:



babykungen.se



Läs här: http://beckahbitch.blogg.se/2010/september/jag-har-designat-ett-nytt-tryck.html

2011-09-15 @ 22:08:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Matilda

Det var precis den jag menade. TACK!

2011-09-16 @ 07:48:42
Postat av: Anna

Skriver här oxå ;)

Jag kan naglar och minx. Dock relativt nyutbildad så jag vågar inte påstå att jag är bäst =)

Minx däremot vågar jag påstå att jag gör det jäkligt snyggt..

Men ang naglar, så är jag billig..



Vanlig nagelförlängning 250:-

Fransk/glitter 300:-

Ett set minx 395:-



Bor i Rydboholm där jag även utför alla behandlingar..

Telefon 0738-212687 =)

2011-09-16 @ 09:17:15
URL: http://www.mrsannah.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag kan göra naglar, jag är bra på det, men himmel vad långt från Skene jag bor ;-)

2011-09-16 @ 10:04:22
Postat av: Anonym

http://cherlindrea.se/

2011-09-16 @ 21:44:12
Postat av: Anonym

Glömde texten ju.

http://cherlindrea.se/

Gör schyssta naglar, också!

2011-09-16 @ 21:45:28
Postat av: Sandra

Du är välkommen till mig och/eller min kollega.

Jag bor i Skene och kan göra naglarna i min hemmasalong också, men vi har precis öppnat en skönhetssalong i Borås.

Men som sagt, kan göra hemma också =)

Hör av dig om du är intresserad!

Mvh Sandra

2011-10-05 @ 14:24:13
URL: http://nailsandglamor.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback