Magen före operation *bilder*

Så här ser min mage ut!

Extremt dålig bildkvalié, men jag ville ändå visa nu hur min mage ser ut nu idag. Lovar att ta nya, bättre bilder, precis innan operationen och på onsdag är det 2 veckor kvar dit.





Yttermåttet på fingrarna visar ungefär mellanrummet när jag slappnar av.




INDRAGEN mage från sidan.




Överskott :-P med lite tur är det tillräckligt för att bara få ett snitt i bikinilinjen, annars får jag ett ärr upp mot naveln. Gör mig inget, men om jag får välja mellan de två alternativen...




Framifrån. Avslappnad mage och häng.



Lite överskott som sagt.




Spänd mage. Jag tycker nog att det syns att det inte är själva musklerna det är fel på, utan mellanrummet mellan dem. Visst blir överskottsskinnet gulligt när jag spänner magen? :-) Bebispåse ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

shit va smal du är! (på ett positivt sätt ska tilläggas!) :)) önskar jag fick se ut så! :D

2011-10-17 @ 11:36:44
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack <3

2011-10-17 @ 11:42:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Lykke til, du kommer til å bli så fornøyd, vennen min.

Tommelen opp &hearts;

2011-10-17 @ 12:17:37


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback