Palma Aquarium & stranden :-)

Ännu en kanonbra dag :-)

Vi började med att besöka Palma Aquarium. Jättehäftig upplevelse. Blev måååånga bilder hehe, några visas här nedanför.



Stället är stort, ja.

































Hej haj ;-)






Liten sötnos...






Maneter i färgglatt ljussken. Jättefina.


Stället är verkligen väldigt stort och med mycket att se. RIKTIGT bra!


Efter Palma Aquarium så gick vi ner till stranden, typ 3 minuter bort. Stekande hett i solen och jättevarmt i vattnet - perfekt!









Sämre kan man ha det ;-) hehehe



Sa jag att flygplatsen ligger nära...?



Lite missvisande för jag är mycket blekare än så.






Badade med Vincent. Bild tagen av Petra med sin kamera.



Ja, varför inte? Så här ser jag alltid ut när jag badar :-)  Bild tagen av Petra med sin kamera.



Jahapps ...undrar vad vi får för väder idag då? :-P


Kommentarer
Postat av: thinki.se

Åh vad hääääärligt. Njuuut.

2011-10-02 @ 18:46:33
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: emma, gravid med BF i november

åhh, det ser så skönt ut!

2011-10-06 @ 16:28:40
URL: http://emmalia.se
Postat av: Carin i Umeå

Du är så snygg!

Och jag minns när jag var där -93, jag fyllde 9 år där borta och vi var på akvariet också. Då kunde man krypa in genom en liten tunnel bland fiskarna minns jag, skitläskigt men läckert!

Verkar som att ni har haft det jättehärligt, lyckost dom som får bo där. ;)

2011-10-11 @ 13:20:48
URL: http://carinslillalada.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback