HEMMA! Inte kul :'-(

Vid 20-tiden igårkväll landade jag på Landvetter och möttes av syster S och systerdotter C. Resan är slut för den här gången ...men det lär nog inte dröja toklänge innan jag hittar tillbaka till Mallorca.

Idag hämtade jag hem mina småkillar och trodde jag skulle börja gråta av lycka men det gjorde jag inte. Jag blev bara lycklig av att se dem, krama dem och ha dem nära ♥ ♥ ♥ Saknat dem grymt mycket.

Gråtkalaset jag skrev om häromdagen att jag trodde skulle komma när jag hämtade killarna kom istället tidigare än väntat. Inte när jag hämtade barnen, utan när jag lämnade Mallorca :'-( från bilen på väg till flygplatsen och hela vägen till Göteborg rann tårarna med få uppehåll. Fick anstränga mig i Tyskland på mellanlandning för att låtsas vara normal och icke-gråtig. Under båda flygturerna satt jag med ansiktet mot fönstret och lipade så diskret jag kunde bakom mina solbrillor.

JA! Jag var ensam om att gå omkring på flygplatsen i Düsseldorf med stora mörka solbrillor, jag var också ensam om att ha solbrillor under flygturerna och jag var ännu mer ensam om att gå med solbrillor på Landvetter klockan 20 en grå oktoberkväll...

Fy fan det var ingen rolig historia att åka hem. Inte för att jag absolut inte ville hem, eller för att jag absolut inte ville lämna Mallorca ...utan för att jag för allt i världen inte ville säga hejdå till Petra. Vet inte ens om jag sa hejdå? Minns inte. Jag kunde inte prata alls där på flygplatsen i Palma. Jag försökte hålla mig samman och inte bryta ihop så jag svarade på frågor med att nicka och skaka på huvudet istället ...eller att inte svara alls. Djup sorg och ont i hjärtat ♥ ♥ ♥ Avsked är INTE min grej...

Men iväg åkte jag iallafall och hem kom jag till ett höstigt Sverige.

Jag har haft det något helt sjukt bra hos Petra med familj. Förbannat jävla bortskämd rent ut sagt :-D påfylld med varma minnen att spara ...och en massa D-vitamin från solen :-) Extremt bra väder. Det SKA inte ens vara så bra väder där i oktober meeen det var det ändå :-) SOL SOL SOL och över 30 grader varmt varje dag. Något stackars moln här och där under fred-sönd men under mån-tors var det inte ETT ENDA moln! Inte en vindfläkt ens.

Mulet och blåsigt blev det istället igår :-D bara för att jag åkte ;-) ;-)

Men men, nu är jag hemma och har en del att skriva om, men just nu ville jag bara skriva att jag är hemma ...om någon, mot förmodan, var intresserad :-D




Kommentarer
Postat av: Linda w L2K

Åh, den bilden igen! Jag blev nästan lite kär i den! <3



Trots det jobbiga du skriver kan jag inte låta bli att le lite, för jag kan verkligen se dig framför mig i dina solglasögon... Massor med kramar!!!!

2011-10-08 @ 16:57:04
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: thile

Nydelig bilde på deg, vennen ♥

Klart solen skinte på Mallorca i oktober, når DU er DER ♥

Jeg gillar heller ikke avskjeder:/

Gleder meg til mange bilder!



Klem ♥ ♥ ♥

2011-10-08 @ 17:00:43
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-10-08 @ 17:02:08
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lotta Rhodin

<3 <3 <3 Skönt att höra att du kommit hem välbehållen även fast avsked är svåra! <3 <3 <3 BAMSEKRAMAR!

2011-10-08 @ 18:03:41
Postat av: Linda L

men du.. vad underbart pigg, sund och SKITSNYGG du är på de här bilderna!!! det fullkomlugt strålar om dig.. som en brud påväg till kyrkan :) Har aldrig sett dig så f ib på kort, studiobilderna kommer inte i närheten! :-) Kram

2011-10-09 @ 21:43:31
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

men OJ rodnar Tack :-) <3

2011-10-09 @ 21:52:59
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback