Allt gick bra och vi är hemma.

Undersökningarna igår gick jättebra och jag hittade en sovande sötnos på uppvaket efter ett par timmars väntan. Hon som gjort undersökningen kom och berättade att det såg bra ut men att det egentligen inte säger så mycket för det är biopsierna som är det viktiga och det kommer att ta ett antal veckor.

När jag kom till uppvaket såg jag att Elmer hade en PVK i armvecket! Fantastiskt! Senare kikade jag runt på händer, fötter och armar och jo, visst hade han en PVK i armvecket ...men han hade också iallafall 10 misslyckade stick lite överallt på uppräknade ställen. Jag är glad att han sov. Men men, 10 är ju bättre än 14 som sist ;-)

Efter ett tag fick vi komma tillbaka till avdelningen, Elmer fick lunch, sen sov han och sen åkte vi hem.

Jag är JÄTTEDÅLIG och orkar inte alls sitta här och skriva men det senaste jag skrev var att jag satt och väntade och Elmer var nedsövd och mitt uppe i sina undersökningar så jag kände att jag måste gå in och skriva att allt gått bra, om någon undrar.

Tack för alla fina kommentarer till gårdagens inlägg <3




Smygfotat på uppvaket...

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt att det "ser" bra ut iallafall. Hoppas att Elmers blodådror "växer till sig" så han slipper ha det så varje gång han skall blodprovas och så!

2011-10-12 @ 09:40:38
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: thile

Krya på deg, vennen ♥ ♡ ♥ ♡ ♥



Lille figther din sønn er, lille hjelten vår, bamseklem ♥ ♡ ♥ ♡ ♥

2011-10-12 @ 10:36:47
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 Skönt att höra att ni är hemma igen! Ta det nu lugnt&återhämta er båda 2! <3 <3 <3

2011-10-12 @ 10:59:40
Postat av: .::FOTO MORSAN::.

gud så skönt att ni alla mår bra <3

2011-10-12 @ 11:54:57
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Tania @ Piccante

Men lille plutt då :(



Kram!

2011-10-12 @ 13:05:17
URL: http://piccante.se
Postat av: silverwood

Alltså jag har läst igenom din blogg. Vad stark du är <3

2011-10-13 @ 13:47:22
URL: http://personligaarmband.blogg.se/
Postat av: thile

♥ Gi en klem, og la den vandre.

Fra den ene til den andre.

Klemmen er god, det syns jeg.

For akkurat nå er klemmen hos deg ♥

2011-10-13 @ 21:16:33
Postat av: Charlotte & Ami

De perfekta julklapparna hittar du i vår smyckesblogg Välkommen! :)



Unika & handgjort smycken av Smyckeli!

Graverade smycken från 149 kr, namnsmycken, bola,

örhängen, barnsmycken, herrsmycken och dophalsband med skyddsänglar mm. Kika gärna in och låt dig inspireras!



Mvh Charlotte & Ami

2011-10-14 @ 18:43:00
URL: http://smyckeli.blogg.se/
Postat av: Tea

Skönt att det gått bra!

2011-10-14 @ 22:35:00
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback