Vill du ha en massa filmer?

FILMERNA är lediga!

Hon som skulle ha alla VHS-filmer kan inte hämta dem idag (och jag skrev INNAN veckan är slut, ville helst bli av med dem samma dag jag skrev det), så nu är det fritt fram att norpa åt sig dem igen :-)

Det var flera stycken som ville ha dem och hörde av sig, någon ville till och med KÖPA dem för 200 kr och det var ju lite lockande, men den personen lämnade inga kontaktuppgifter tyvärr. 

Så, vem vill ha mina VHS-filmer? Det är ca 100 st, mest Disney och Astrid Lindgren, packat i påsar som jag inte orkar öppna och gå igenom, så det KAN hända att det finns ett par filmer däri som är trasiga och jag vet att några stycken är utan fodral.


[email protected], 0702-71 77 75





Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Hej! Skulle vilja höra med dig om det är rätt Becka Bitch jag har kommit till? Jag hörde nämnligen att det skulle vara en mamma med det nicket som har genomfört en operation dvs. skurit bort överskottshud. Är det du? Om det är du, så skulle jag vilja höra närmare om detta. Jag har KOLLOSALT mycket överskottshud efter min senaste graviditet - och det var över två år sedan jag födde! Huden går fan heller inte ihop! Jag har hört att man kan få landstinget att betala operationen. Detta hörde jag att du fick. Om jag har kommit till rätt blogg, vill säga. Hör av dig! Jag mår dåligt över överskottshuden och att en del ibland frågar om jag är gravid igen, fastän jag inte är det. I längden biter det på en..tyvärr.

2011-11-20 @ 20:15:21
URL: http://www.finest.se/emma-lou
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3 Nya tävlingar varje vecka!

Vad snällt att du skänker bort! Hasr ingern vhs, men annars hade jag lätt tagit dem och betalt frakt och sådant :)

2011-11-21 @ 01:56:07
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: haha

KOmiskt med en fråga om din op, när det inte är svårt att hitta info i bloggen om den. Då kanske man inte mår så dåligt om man inte orkar anstränga sig lite...

2011-11-21 @ 08:18:35
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

:-) ja, jag svarade inte och då lyckades hon komma på idén att leta själv på bloggen och hittade svar och kommenterade igen, fast hon missade fortfarande anledningen till att jag fick göra operationen, så jag var snäll och mailade henne trots allt.

2011-11-21 @ 08:24:32
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback