Pust ...då var det avklarat!

HEMMA!!!

This was not a good day. Not fun at all.

...men nu är den där jobbiga grejen överstökad. Var så nervös att jag spydde innan jag åkte hemifrån. Fick testa lite stadskörning i Borås också eftersom jag svängde av fel 2 gånger (inte på samma ställe) *LOL* hahaha det var roligt. Väl framme och färdigparkerad stoppade jag i mig lite pills för att ens våga gå dit jag skulle.

Sen efteråt har jag varit och fikat med gulliga R och L och sen varit hemma hos R för lite girl talk :-) klockan SPRANG iväg :-o och jag kan inte mörkerkörning hahaha så jag fick lite brått hem ;-) en sväng förbi syster S för att lämna en present och sno åt mig en kopp kaffe också.

Jaa det var den dagen det. Inte riktigt. Var en del grejer till (som jag inte kan/vill) ta upp.

Hoppas ni haft en bättre dag. Min grej på eftermiddagen förstörde verkligen hela dagen. IMORGON blir en bra dag :-)) det ska jag se till!

Kommentarer
Postat av: gittan

Hej tjejen,ville bara säga att du är oslagbar,tummen upp./Ha en bra dag:)

2011-05-03 @ 00:44:33
URL: http://uskansvarld.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback