På begäran - reportaget :-)

Nu har så många frågat om jag inte kan lägga upp VeckoRevy-reportaget så ...okej då :-) Only for you ;-) *s*


Av: Anastelle Wieslander
Foto: Anneli Hildonen
Hår och Makeup: Alison Hamshire, Alina Zaguri & Helena Lindqvist/Mariart Pro Team




Vit som en isbjörn :-P har solat "några" gånger sen dess hahaha. Som jag sagt förr: Bombshell (finns i flera modeller och färger) från Lindex *rekommenderas VARMT*. Okej, jag har jättesmå bröst även på den här bilden men jag lovar att de är ÄNNU mindre egentligen (Läs: har inga alls).




Kanske inte exakt mina ord men. Jag babblade på, hon skrev sen ihop det.




Efter några öl i förrgår kväll försökte vi återskapa samma pose, fast PÅKLÄTT! ;-) Byxor från KappAhls barnavdelning i strl 158. FAN så jävla billigt och praktiskt att kunna ha barnkläder :-))

Min käre son kommenterade på Facebook att jag är på tok för smal! Meeen som jag svarade honom så är det bara för att bilden är tagen lite från sidan så höfterna försvann på bilden. Lovar att jag inte blivit för smal.



...säger vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv tycker jag inte alls att man måste visa "vanliga" mammakroppar. Urk.

2011-05-08 @ 11:36:34
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

...och du har såklart rätt till din åsikt. Jag är av en annan åsikt än du, enkelt ;-)

2011-05-08 @ 11:38:24
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Du er min tuffing, vet du. Kramizer til deg <3<3<3

2011-05-08 @ 11:40:08
Postat av: thinki.se

Fina du!

2011-05-08 @ 11:42:27
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Anonym

Vilka bristningar??? Vilken jävla påse??? KONSTIGT att du är nöjd liksom! suck

2011-05-08 @ 11:44:49
Postat av: Jenny Borgström

Jag gillar din "efter-barnen-påse" :app: Modigt att ställa upp Beckah, jag hade aldrig gjort det (pga lätt kamerafobi iofs..)

Kram

2011-05-08 @ 11:48:23
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Modig? Hehehe i hypomani (som jag var då) kan man få för sig att ställa upp på lite vad som helst ;-)



Men nu i efterhand är jag ändå nöjd med att jag gjorde det :-)

2011-05-08 @ 11:50:07
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Wow, imponerande att någon faktiskt lyckas missa både påse och bristningar. Den som skrev kommentaren kanske tittade på bilden där du har kläder på. Med det sagt: behåll gärna kläder på, då ser du ju helt okej ut.



För övrigt, jag har flera bekanta i min bekantskapskrets som inte har några permanenta påsmagar efter sina graviditeter.

2011-05-08 @ 14:15:50
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja tänk om det hade funnits såna artiklar när man hade fått barn, vad många år man hade sluppit må dåligt över att kroppen förändrades så som den gjorde.



Nu för tiden bryr jag mig inte, men det tog många år att komma dit. Tänk att man måste bli över 30 för att inse att efter tre barn och i den åldern har man inte en kropp som en 17-åring längre.

2011-05-08 @ 14:48:16
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Anonym

En liten fråga bara , jag läser att du inte bantat ?! Vad kallar du det du gör då ? Svälter dig ? Tycker du att det låter som ett bra ideal för dagens unga ? Ibland äter du en halv banan på en dag , ibland slänger du i dig skräp från dunken??

2011-05-08 @ 15:08:33
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Svälter mig? Tsss hahaha :-)



Sen kallar jag det inte att banta om man går ner i vikt utan att göra något för att gå ner i vikt. Antagligen VILL min kropp se ut så här eftersom jag ALLTID sett ut så här!!! Det här ÄR JAG lixom :-) Undantaget är när jag är gravid eller ammar.



Nej, jag bantar inte och går inte på någon diet. Jo Becvkah-dieten i såfall dvs. ÄT VAD DU VILL - NÄR DU VILL!



Jag äter när jag är hungrig eller sugen på något. är jag inte hungrig eller sugen på något låter jag bli. Enkelt. ÄR jag sugen så äter jag precis det jag är sugen på, oavsett vad det är. Min kropp säger till när det fattas något.



Ena dan kan jag äta en macka, en glass, en påse chips, 3 frukter, lagad mat, godis, en påse bullar och en micropizza. Nästa dag kanske bara en banan och en halv påse chips :-) Äter så gott som aldrig frukost utan allt blir från typ mitt på dagen och fram till jag lägger mig. Typ 00-03 någon gång brukar jag gå och sova.



Jag äter aldrig INGET på en dag. Visst det har kanske hänt 3 gånger sen januari. MAX. Då har det varit när jag är på BOTTEN av botten och helst skulle vilja dö. Då är jag inte hungrig eller sugen och äter alltså inte.



Som sagt - jag äter PRECIS vad jag vill när jag vill och jag trivs förbannat bra med det :-)

2011-05-08 @ 16:28:07
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Lilla jag

Att alla som fött barn får en påse är inte riktigt sant. Jag har 3 barn och min mage är precis lika som innan. Och jag har inte tränat ett dyft! Men jag är inte pinnsmal som alla fotomodeller är, väger 60 kg till mina 172 cm. Känner mig nöjd med min kropp och hoppas att alla ska göra det, oavsett vikt, längd eller löst skinn :)

2011-05-08 @ 20:13:12
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Nä jag vet, alla har verkligen inte det. Min syster tex är både smal, har platt mage och är helt utan bristningar efter 2 barn. Jag sa inte så heller det var Anastelle som skrev det jag sagt på det viset :-)

2011-05-08 @ 20:24:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

Jag tycker inte du är för smal Beckah. Jag tycker du är vacker. Och visst får många en annorlunda mage efer några födslar. Jag är nog en av de som inte fått så mycket påverkan dock. så det finns de som får tillbaka sin mage utan op också. vilket jag såklart är glad över :-)

Kram

2011-05-08 @ 20:47:02
URL: http://landetlagom.blogspot.com/
Postat av: bella

Varför är du smutsig på magen?

2011-05-08 @ 22:31:09
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Smutsig? :-)



Ja, eftersom jag åkte till Stockholm för att fotas för ett reportage i VeckoRevyn endast iklädd BH och trosor så var det nog så att jag inte duschade på en vecka innan.



ELLER så kanske det är skuggor?



Gissa själv.

2011-05-08 @ 23:41:46
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: zandrama

Äh, vaddå vanlig mamamkropp. surar lite

Jag vill också ha en sån där vanlig mammakropp som du har, du kan få mina bröst i utbyte? ;)

2011-05-09 @ 13:36:27
URL: http://zandrama.wordpress.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Zandrama; mja :-) nej tack, jag vill ha minibröst. Visst hade de kunnat få se ut mer som innan jag fick barn men storleken är jag nöjd med. Ett par bröst kan jag gärna ta men då får de sitta på en flickvän ;-) trevligt att ha ett par men jag vill slippa släpa omkring på dem själv ;-)



2011-05-09 @ 23:33:51
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback