Motgångar överallt...

Det blåser isbjörnar ute idag igen och på vissa ställen snöar det. Vi får se det positiva. Tänk alla äckliga kryp och flygfän som dör. Tex alla getingar som kläcktes. Nu kanske det dör en massa skit så sommaren blir lugnare när det gäller sådant? :-P

Ny dag idag, vad göra utav den nu då? Något bra hoppas jag att jag lyckas med. Plugga en massa? Hälsa på någon? Väntar lite besked. Har lite förfrågningar som jag vill ha svar på. Hoppas på några telefonsamtal med andra ord Från DBV och Öppenpsyk och ett annat ställe.

Kanske skulle ta Alvin till lab och äntligen ta blodprovet de vill ha på Alvin borta på Karolinska Institutet för forskning. Sen är det bara farmor kvar. Får tjata lite. Jag har fortfarande hennes remiss också. Tycker hon kunde hämta Alvin och gå och ta blodprov på båda. Det hade väl varit smidigast. Det blir fler och fler jobbiga autoimmuna sjukdomar att ärva för mina barn...! Tyvärr har det nu även trillat in SLE av alla trista sjukdomar man kan få :-( så nu har vi Crohns, SLE, Diabetes typ 1, Reumatism bland annat som är en stor risk. Dessutom risk för vilken autoimmun sjukdom som helst eftersom autoimmunitet kan locka fram alla autoimmuna sjukdomar. Så jag vill hemskt gärna att det kollas nu, mutationen som ska kollas efter! Det är säkert inte den vi ska kolla som felar, men de kan ju gå vidare. Sen ska ju Elmers blod kollas för en annan sjukdom som också kan visa på en (annan) mutation.

Guuud det händer såå himla mycket nu i släkt och familj. Bara jobbiga saker. Sorgliga, hemska, trista, jobbiga, tunga saker. Men den här familjen är gjord av stål som TUR är. Vi ska klara det, som så många gånger förr - som ALLA gånger förr. Sen utöver det är det jobbigt för andra mycket nära personer till mig. Önskar jag hade kunnat skriva men eftersom det inte gäller mig bara utan även andra så är det som vanligt inget jag kan skriva om.

Håll tummarna idag. En välkänd nybliven ettåring ska in på operation IGEN! Hon har dragit ut sin CVK - IGEN! Tänker på henne idag och håller handen i tanken <3 <3 <3

Nej nu får jag ta och göra mig i ordning lite så jag kan gå och lämna Balle och Belle på dagis <3

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta Rhodin

Kraaam! Du verkar ha mkt att stå i nu, hjärtat!



Klart jag håller tummarna för lillstumpans operation idag! <3

2011-05-03 @ 11:40:50


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback