Huuumor! Eller dö. Bara att välja.

HEJ! Jag orkar bara inte blogga just nu, "bor" hos syrran och mår skiiit en stund. Försöker liva upp livet med skratt och sällskap. Vi har KUL iallafall. tror jag... *LOL* Hoppas alla bloggläsare står ut med lite bloggtorka ;-)


Bästa:


-Jag känner INGENTING av den här ölen!
-Näää inte jag heller! De måste glömt alkoholen!
-Ja, men SKÅL för alkofrihål öl då!
-Hahaha, va?! :-))
-Oj hahahaha :-))

Okej, sorry, inte kul :-)



För er som inte såg, kolla igen: ALKOFRIHÅL öl istället för alkoholfri


Hejsvejs :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha skrattar så jag nästan bölar. Jo,den var rolig men jag fick läsa 3 gånger innan jag fattade!

2011-05-06 @ 20:33:10
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anonym

LOL Haha. Liva upp livet. LOL

2011-05-06 @ 21:04:16
Postat av: Lisa

hahah jo den var kul faktiskt :D

2011-05-06 @ 21:19:11


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback