God morgon (ironi)

Nämen titta!

Jag tog mig ur sängen idag med :-) Eller ja, inte mycket till val med en 1,5-åring och en 3,5-åring *s*. Kanske bra det.

Var hemma hos syster S typ hela dagen igår. Fan vilken flamsig dag :-D har nog inte skrattat så mycket på år och dar. Ni vet sådär som när man är tokigt övertrött och umgås med sina roligaste vänner och bara flummar och skrattar ...åt ALLT! Maskerade tårar för att hålla sig ifrån att bara lägga sig ner och gråta sig till döds iofs, men va fan, skratt som skratt ...eller? Nähepp...

Undrar vad jag ska hitta på idag då för att överleva? Hmmm ...tagit en tablett iallafall som kanske hjälper mig några timmar. Lite sol här skulle ju inte skada precis (who am I kiddin', det skulle ju knappast HJÄLPA heller...).

Håll utkik, ska försöka hinna med att lägga upp lite humor här i bloggen i förmiddag ;-) strax dags att gå till dagis nu :-)

Puss världen! <3

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback