Underbar gåva med posten! ♥

Julafton hela veckan...

Idag fick jag en så himla söt present med posten! Så söt att jag fick ont i hjärtat och var tvungen att släppa en tår. Så otroligt fint, någon tänker på min hjärtesorg, bryr sig på riktigt! Blev jätterörd! ♥

Känner många gulliga Lindor som skulle kunna göra en sån fin grej men var ganska säker på vilken Linda detta var och fick det bekräftat när jag kollade poststämpeln ;-) Inte Linda Bengtzing men lite koppling där ändå :-D

TACK GULLIGA UNDERBARA LINDA! Väldigt genomtänkt, kärleksfullt och rörande ♥♥♥


Plåster till mitt blödande hjärta! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda W L2K

<3

2011-03-25 @ 06:20:58
URL: http://l2kw.blogspot.com
Postat av: Martina

Härligt! Sätt på två stycken du.

2011-03-25 @ 07:41:29
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: thile

Åh, så fint, og utrolig klokt <3

2011-03-25 @ 08:45:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback