*skratt* :-)

Några av de bästa Facebook-skämten i veckan :-)

Ja, jag har trist humor, jag veeet :-P Men det får ni stå ut med om ni ska hänga i min blogg (apropå alla gnällfisar som inte uppskattade GeKås-skämtet).


Nåväl, varsågoda:


Fas 3 kille är på arbetsförmedlingen:
- Har ni jobb åt mig?
Arbetsförmedlaren:
-Ja, vi fick just in ett ledigt VD-jobb på ett stort företag.
-Du inte får skoja med mig så!!
-Men det var ju du som började?!


****


Vanligaste sexställningen inom äktenskapet är såkallad doggystyle:
Mannen dregglar, tigger och ber. Kvinnan rullar runt och spelar död..


****


Den gamle mannen vaknade upp mitt i natten av att han hade världens ståfräs. Den var som ett härdat stålrör. Han väckte upp sin fru och visade stolt upp sin ballefjong, så frågade han: vad ska vi göra med den här rackar'n? -Eftersom det är evigheter sen den såg ut så där, sa frun, så tycker jag att du ska passa på att tvätta den nu när alla rynkor är utslätade...



Kommentarer
Postat av: Caroline Hofer

Hahahaha, alla 3 var skitbra :D

2011-03-10 @ 18:17:18
URL: http://carolinehofer.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback