Säg hej till publiken!

Då har jag, sist av alla (?), äntligen sett Facebook-filmen :-) Alltså The Social Network. Inte vad jag trodde att den skulle vara men helt klart sevärd. Känns dock som att jag uppskattade den mest för att jag är gravt Facebookberoende ;-) har svårt att se att man skulle uppskatta filmen om man inte använder Facebook.

Nu är jag toktrött men kan ju inte gå och lägga mig redan 22, det vore lite tidigt ;-) men jag har huvudvärk, yrsel, illamående och en temp på 38,0 så jag håller väl på bli sjuk igen. Har precis slutat hosta från senaste förkylningen.

Magen då? Nope, det var bara den timmen igår morse och sen har jag inte haft ont. Jo, när man trycker på "bråcket" gör det ont och samma sak på ett visst ställe långt ner på högersidan, är väldigt ömt och när man trycker känns det som knivar. Meeen det är ganska lätt att låta bli att trycka så det är inget som stör ;-)

Vi hade vääärsta fina vårvädret här idag och jag hoppas det kommer tillbaka imorgon så ska jag GÅ ner till byn en sväng ;-) blivit lite ...ehm ...lat sen jag började köra bil ;-)

MÅÅÅÅSTE plugga en jäääkla massa imorgon också :-( *stressad* kommer inte hinna göra någonting i tid. Paniken kommer krypandes...

Sen kommer Belle hem imorgon också <3

Nej nu sitter jag bara och gäspar och gäspar så nu blir det en dusch och sängen och lite TV istället.

Gonatt på er <3




Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, näää du var inte sist, jag har inte sett den filmen (än). Hoppas magen blir bra! Har själv DR och får inte ihop mellanrummet trots plankor. :S Får väl bara fortsätta försöka.

2011-03-26 @ 22:55:54
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: Lina

Det kan inte vara blindtarmen som bråkar med dig? Feber och ont i magen kan ju vara symptom på det...

2011-03-26 @ 23:06:02
Postat av: Sandra Michelle

Du får hålla koll på det så att det inte är blindtarmen. Den sitter på höger sida av magen.

2011-03-26 @ 23:17:30
Postat av: mia

kan det vara så att du har en äggblåsecysta kanske?

hade jag rätt nyligen och vaknade med ont som fan vid ett par tillfällen,varken ipren eller annat hjälpte och hade typ som ägglossning å lite högre temp i 3v, sen gick det över av sig själv. men håll som sagt koll så det inte är blindtarmen!

Vad gäller filmen så är du inte sist med att se den, jag blir nog den som är sist med det också..precis som med att skaffa mobil, facebook osv :-D

2011-03-27 @ 00:18:02
Postat av: Thess

Nej, vi har inte heller sett den ännu =p

2011-03-27 @ 08:18:36
URL: http://morriislajf.blogg.se/
Postat av: YezzCorner

The Social Network är faktiskt väldigt tänkvärd och bra.. jag tyckte den verkade rätt tramsig i början, men det pinade jag mig igenom, och vips så var det plötsligt en bra film..



Måste också säga att din nya headerbild är den bästa du någonsin haft. Tycker JAG alltså :D

Själv har jag då flyttat mig från Egomamma.se till Yezzcorner.com eftersom wordpress är mer stabilt än vad blogg.se är. Lite trist design har jag nog men den duger just nu. En sak i taget, jag försöker fokusera på att komma igång inläggsmässigt först :D



Ha en skön söndag, och glöm inte ställa om klockan!

2011-03-27 @ 11:32:34
URL: http://yezzcorner.wordpress.com
Postat av: Gelica

Du är inte sist. Jag har inte sett den och har faktiskt inga planer på det heller.

2011-03-27 @ 17:16:54
URL: http://gelicas.bloggplatsen.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback