Neeeej! Det får inte vara så!

Inte så positiv uppdatering om Elmer:

Elmer har skrikit och gnällt som sjutton idag på dagis. De var på väg att ringa flera gånger men stod ut eftersom han inte hade feber. Idag har han dock INTE varit glad och sprallig sen han kom hem :-(

Nu tog jag och tittade i öronen med min öronlampa. Man ser ju inte jättebra men bättre än bara ficklampa iallafall. Men FYYY FAN! För det första skrek han som en stucken gris så det måste ha gjort ont och USCH på ena sidan är det ett enda virrvarr av blod, klet, snusk och vad som ser ut som en helt trasig trumhinna? Såg inget rör heller? :-o och då har han ändå rätt rejäla rör som dessutom är blåa så de syns. HOPPAS VERKLIGEN att det är kvar för det var på hans problemöra = garanterat fortsatta besvär = garanterat ny operation :-( :-(

Nu är det Alvedon som gäller och Öronmottagningen imorgon bitti.

HÅLL TUMMARNA som fan nu att det inte alls ser så farligt ut när de kollar med ordentliga grejer (mikroskop) och att röret är kvar!!!

Vill inte vill inte vill inte!

Alvin däremot har mått utmärkt idag... tur att jag haft fel unge hemma två dagar i rad nu och att de bytt plats lixom...?!

Kommentarer
Postat av: thile

Lille mamma, så mye som hender, usch, nu må du få vile snart!

Tomlene opp for morgen dagen! Tanker fra meg♥

2011-03-16 @ 17:58:14
Postat av: Linnea

Jag kikar in här på din blogg lite då o då och jag måste säga att du är en imponerande människa! Du kommer klara detta också, (syftar på de senaste inläggen) det är jag övertygad om. De som lämnar elaka kommentarer e bara misslyckade tomtar som behöver trycka ned andra för att själva må bra. Jag hejar iaf på team Beckah. Skickar omtanke :)

2011-03-16 @ 17:58:36
Postat av: Lotta Rhodin

Men, gud va HEMSKT!!! :(



Vet att jag inte behöver säga detta, men tveka INTE att åka till akuten, hur otrevliga de än har varit innan! <3 <3 <3 Styrkekramar till dig&lillpågen...

2011-03-16 @ 18:06:31
Postat av: Johanna

Håller tummarna!

2011-03-16 @ 18:21:32
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fy, stackars Elmer. :-( Hoppas att ni får hjälp och att han snart blir bättre. Vilken jäkla osis.

2011-03-16 @ 19:18:40
Postat av: Selma

Det låter inte bra, när vår dotter hade rör så rann det mest ut gegga när hon hade öroninflammation. Det var droppar som gällde och sen regelbundna besök för att suga rent i röret. Hon hade faktiskt fler öroninflammationer efter rören kom, men mindre smärtsamma. Hon längtar efter rören fortfarande, 3 år efter de opererades ut...nu är det färre öroninflammationer igen och väldigt ont, blod och var osv.

2011-03-16 @ 20:27:57
Postat av: maria

håller tumamrna!

Benjamin fick ju blod geggad blandad segflytande gulröd sörja från öronen nån månad efter han fick rör. men han har ju "normala" hörselgångar och rören sitter kvar än idag 2½ år efter. hoppas ni får samma tur!

2011-03-16 @ 21:19:46
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har några frågor om något helt annat.

För att skingra dina tankar några ögonblick. ;)



Du bar väl Alvin en hel del i sjal? Elmer lite med va?

Bär du något än?

Kommer ihåg att det var det som fick mig att börja läsa din blogg. Ditt sjal bärande.



Jag bar mina barn korta perioder. Men nu när våren börjar visa sig så blir jag bär sugen igen. Tror inte min minsting, som blir 2 i juni, är så sugen på att sitta på ryggen bara. Men jag saknar bärandet.



Saknar du det?



Ta hand om er!

2011-03-16 @ 21:49:39
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Ida

Du är jättestark o en riktig kämpe! Håll ut!

Kramar

2011-03-16 @ 22:27:54
Postat av: Kaiza

OJ, det var inte meningen att posta anonymt. Det var jag som skrev vilken jäkla osis.

2011-03-17 @ 13:56:35
Postat av: Frida H

Ja, håll koll på det där.

Jag förlorade min hörsel på ena örat, 11 år gammal efter misslyckande med rör och uppföljning.

2011-03-18 @ 11:46:27
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback